• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Baginbox
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-06 19:26:31 följande:
    Jag vill ha en morot i snippan samtidigt som jag blir piskad med en selleristjälk samtidigt som min partner talar om hur sexig Göran Persson brukade vara med ett äpple i mun och BBQ-och-honungsgriljering...
    eller är det bara mina drömmar som säger mig att jag borde bli vegan?
    Jo det kan du inbilla dig. Gulligt. Du skulle inte känna igen dig i spegeln i morgon.
  • och
    Baginbox skrev 2012-09-06 19:47:18 följande:
    Så bra. Nu vet vi att du uppskattar vanilj men inte mer. Gulligt.
    Vad får du ut av att vara oförskämd?

Och vem är du att döma andra människor?  
    The hard way is the right way.
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:08:41 följande:
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 

När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
  • taquine
    Anonym skrev 2012-09-06 20:11:48 följande:
    När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
    Precis ! samtidigt tycker jag OK fine bada och kleta i bajs o kiss, bli skendränkt alt. strypt, få smällar , bulor , blåmärken , bli fistad både i 1 an o 2 an m.m m.m men kom fan inte s en till akuten och lipa . Gud ni men denna sjuka  syn på  (inte sex) förnedring  varför har ni skaffat barn till världen. Jag brukar vara den sista som ylar SOC men undra om inte det är läge för TS m.fl att de får ögonen på dessa minst sagt vilsna, sjuka själar.
    Bryt inte ensam Bryt ihop
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-09-06 12:52:30 följande:
    Japp, nu väntar vi bara på filmen. Hoppas att ts ställer ifånen på nån bänk och filmar kalaset. Oooh, nu börjar t o m jag att vilja ge ts en resa... Vore rätt gôtt att ge kvinnosläktet en omgång så vänstertrafiken införs igen. Hon skulle bli symbolen för alla batikhäxor så de önskade att de aldrig blivit födda. Fast de förtjänar inte ens spottet jag levererar i deras ögon. Möjligen kan de få äta det jag bajsar ut.
    LOL

Du och jag borde träffas. :)

• Anonym (Skraj)

Jag lever. Han var på tok för snäll.

• plett
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Men? Vi som har hetsat upp oss här. Förvånad
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:27 följande:
    LOL

Du och jag borde träffas. :)

Det kan ordnas.
  • SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Var han på tok för snäll för att du lever!?

LoL!!! 
Svar på tråden Rädd för min date