• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)

Såhär skrev han igårkväll. Sådant här jag menar, men vet inte om han försöker skrämmas eller om han är allvarlig.

"men om det uppstår en sån situation
    undrar om mitt hjärta kommer ömma
    eller om jag kommer vara galen
    det jag är mest rädd för är att du kommer få göra ngt äckligt
    eller inte få luft och kunna andas"
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-04 23:11:02 följande:
    Såhär skrev han igårkväll. Sådant här jag menar, men vet inte om han försöker skrämmas eller om han är allvarlig.

"men om det uppstår en sån situation
    undrar om mitt hjärta kommer ömma
    eller om jag kommer vara galen
    det jag är mest rädd för är att du kommer få göra ngt äckligt
    eller inte få luft och kunna andas"
    Ta en titt på Max Hardcores filmer så kan du kanske få en liten försmak.
  • Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-09-05 07:29:22 följande:
    Tänder du på det smset ts?
    Mja, det var väl inte menat att egga heller. Vi satt och pratade allvar. Lite nervös och oroad gör det mig, men jag vet ju att han vill att jag ska känna så.
    Baginbox skrev 2012-09-05 00:00:32 följande:
    Ta en titt på Max Hardcores filmer så kan du kanske få en liten försmak.
    Redan sett.

• puss

men exakt VAD är det du är rädd för?
    du verkar ju ha en ganska klar bild av det hela.  

Easy cum easy go
  • puss

aha. kom just på - du är inte alls rädd. du njuter av den här uppmärksamheten. det är ok. ha så kul.

Easy cum easy go
  • Anonym (smygis)

Hej TS,
    hittade inte tråden så jag trodde den tagits bort, kom mig inte för att skriva förut men följt den med intresse och hoppas på en uppdatering. Lovar att återkomma efter uppdatering med vad som hände med en liknande date jag hade. Spännande, lycka till!

• Anonym (Skraj)
    puss skrev 2012-09-05 09:24:05 följande:
    men exakt VAD är det du är rädd för?
    du verkar ju ha en ganska klar bild av det hela.  
    Får man inte vara rädd då? Får en patient som ska genomgå operation vara rädd, för att h*n vet hur det kommer gå till?
Svar på tråden Rädd för min date