• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (suck)
    Baginbox skrev 2012-09-06 15:10:54 följande:
    Ok. Max är mesig. Menar du allvar nu? Vill du ha en resa bortom Max?
    Kanske  resor som beskrivs i Mons Kallentofts bok Den femte årstiden där var det saltsyra, avklippta bröstvårtor, kättingar i taket och spikdildosar som gällde... Kanske harcore nog eller?
  • Baginbox
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 15:20:27 följande:
    Kanske  resor som beskrivs i Mons Kallentofts bok Den femte årstiden där var det saltsyra, avklippta bröstvårtor, kättingar i taket och spikdildosar som gällde... Kanske harcore nog eller?
    Ja, min önskan är att samtidigt som draggen kväver henne, bita av bröstvårtorna och lyssna på Edvard Perssons "Jag har bott vid en landsväg".  Tyvärr för hennes del så dör hon i slutet. Edvards visa kan spelas igen. Kan ett sådant  scenario intressera fröken? Jag kan om du vill dra ut innan du dör.
  • SnuskOrvar

du få förhandla me dig själv.

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 15:10:54 följande:
    Ok. Max är mesig. Menar du allvar nu? Vill du ha en resa bortom Max?
    Det beror ju på hur man ser det, finns ju saker som inte max gör som finns inom bdsm som många säkert skulle se som "värre" än det max gör. Allt ligger ju i ens egen uppfattning om saker och ting. 
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 15:20:27 följande:
    Om det nu är så att bägge samtycker till det så varför inte.. kättingar är ju trevligt.  
    Har dock aldrig hört talas om nån som tänder avklippta bröstvårtor. 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 16:03:34 följande:
    Det beror ju på hur man ser det, finns ju saker som inte max gör som finns inom bdsm som många säkert skulle se som "värre" än det max gör. Allt ligger ju i ens egen uppfattning om saker och ting.

Jo men "vaniljbdsm" är inte det vi pratar om här. På vilket sätt vill du bli mer förnedrad än vad Max gör? Bara så vi har en referenspunkt.  Räcker det med att jag spottar på dig medan jag talar om för dig vilken slampa du är medan du suger mig och tar den i halsen tills du kräks? Men fan ta dig om du har för mycket magsyra, då blir det jobbigt för dig. Eller måste jag döda dig samtidigt för att du ska fatta?
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 16:28:46 följande:
    Jo men "vaniljbdsm" är inte det vi pratar om här. På vilket sätt vill du bli mer förnedrad än vad Max gör? Bara så vi har en referenspunkt.  Räcker det med att jag spottar på dig medan jag talar om för dig vilken slampa du är medan du suger mig och tar den i halsen tills du kräks? Men fan ta dig om du har för mycket magsyra, då blir det jobbigt för dig. Eller måste jag döda dig samtidigt för att du ska fatta?
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 

• Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:08:41 följande:
    Nja, dö vill jag helst inte göra lite överdrivet. 

Det räcker att säga att bara för att man tänder på det som är utanför normen så är man varken sjuk eller har dödslängtan. Det behöver inte heller finna några underliggande faktorer, utan man gillar bara annat än vad andra gör.  För min del får folk göra vad dom vill med varandra så länge bägge är med på det och förstår vad det är dom gör. 

Att sitta och döma ts så som många gör och måla fan på vägen är bara trångsynt. 
    Jo så kan det ju vara. Men "utanför normen" känns inte tillräckligt här.  Jag är inte trångsynt nånstans. Det jag läst här får mig att känna både avsmak och empati. Hur långt utanför "normen" är du med på banan?
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 18:17:15 följande:
    Jo så kan det ju vara. Men "utanför normen" känns inte tillräckligt här.  Jag är inte trångsynt nånstans. Det jag läst här får mig att känna både avsmak och empati. Hur långt utanför "normen" är du med på banan?
    Vad är tillräckligt här då och varför är det mer än utanför normen? 

Vad du känner för det ts skriver beror på väl dina egna preferenser, jag känner något helt annat än det du skriver.

Jag kan känna extrem avsmak när folk börjar blanda in fekalier i sina sexlekar men inte säger jag åt dom att dom är sjuka och behöver psykhjälp för det, utan dom får väl göra vad dom vill.

• Jellybeanbaby

Jag vill ha en morot i snippan samtidigt som jag blir piskad med en selleristjälk samtidigt som min partner talar om hur sexig Göran Persson brukade vara med ett äpple i mun och BBQ-och-honungsgriljering...
    eller är det bara mina drömmar som säger mig att jag borde bli vegan?

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 18:35:30 följande:
    Vad är tillräckligt här då och varför är det mer än utanför normen? 

Vad du känner för det ts skriver beror på väl dina egna preferenser, jag känner något helt annat än det du skriver.

Jag kan känna extrem avsmak när folk börjar blanda in fekalier i sina sexlekar men inte säger jag åt dom att dom är sjuka och behöver psykhjälp för det, utan dom får väl göra vad dom vill.
    Så bra. Nu vet vi att du uppskattar vanilj men inte mer. Gulligt.
Svar på tråden Rädd för min date