• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)
    Rollergirl skrev 2012-09-06 00:50:30 följande:
    Vad tror du kommer hända då?
    Ingen aning egentligen... :S
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 00:59:54 följande:
    Ingen aning egentligen... :S
    Vad är din drivkraft idetta? Vad hoppas du att uppnå?
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-05 10:28:58 följande:
    Jag tycker du i första hand behöver psykologisk hjälp ts. Det är inte friskt att vilja utsätta sig själv för det och antagligen ligger något bakåt i ditt liv obearbetat som gör att du väljer att straffa dig själv på detta viset. En hel människa har inte det begäret.
    Tycker du ska tänka ett steg längre.
    Varför måste det finnas en bakomliggande orsak för att man gillar riktigt hårt sex? 
    Fördomar kallas det.. 
    Baginbox skrev 2012-09-05 10:38:32 följande:
    Möjligt men Max Hardcore sysslar inte med det som vanligt folk kallar BDSM.
    Vanligt folk? Vet dom ens vad bdsm är?  

Sen vet jag inte varför man inte kan gå utanför det vanligt folk kallar bdsm? 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 02:07:01 följande:
    Varför måste det finnas en bakomliggande orsak för att man gillar riktigt hårt sex? 
    Fördomar kallas det.. 

Kan förstå hur du tänker, men har du förstått vad ts pratar om? Är du klar över att det inte handlar om handbojor med rosa ludd? Nu verkar det på ts som hon inte ens nöjer sig med behandling á la Max Hardcore så jag är inte säker på om det är du eller jag som ska tänka ett steg längre.
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 02:07:01 följande:
    Fördomar kallas det.. 

Men nu handlar det ju inte om bdsm för denne man...
  • Jellybeanbaby

Jahapp, TS! Torsdag idag. Snart är helgen här... ska du stänga tråden snart?

• Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 11:33:33 följande:
    Kan förstå hur du tänker, men har du förstått vad ts pratar om? Är du klar över att det inte handlar om handbojor med rosa ludd? Nu verkar det på ts som hon inte ens nöjer sig med behandling á la Max Hardcore så jag är inte säker på om det är du eller jag som ska tänka ett steg längre.
    Haha.. handbojor med rosa ludd är för "vanliga" människor.  

Hon skrev ju att hon inte ville bli behandlad så, missade du det? Bara för att man sett filmerna och kanske tom tänder på dom så innebär det inte att man vill göra så själv. 

Jag kan ibland själv känna att Max är lite mesig..  
    Anonym skrev 2012-09-06 12:12:42 följande:
    Men nu handlar det ju inte om bdsm för denne man...
    Hård sex då.. same shit, different name. 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Anonym (suck)

En vännina till mig hade härlig berikande strypsex med sin sk man för några år sedan, nu ligger denna kvinna några meter under jord pga detta, liten pojke på 4 år blev föraldrarlös. men vad gör det? man måste ju få leva fullt ut och spränga alla gränser....Kräks

• Jellybeanbaby
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 14:30:33 följande:
    En vännina till mig hade härlig berikande strypsex med sin sk man för några år sedan, nu ligger denna kvinna några meter under jord pga detta, liten pojke på 4 år blev föraldrarlös. men vad gör det? man måste ju få leva fullt ut och spränga alla gränser....Kräks
    Fast vad annat är att vänta när psykvården är så nedmonterad som den är {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Baginbox
    Mandi74 skrev 2012-09-06 14:15:57 följande:
    Haha.. handbojor med rosa ludd är för "vanliga" människor.  

Hon skrev ju att hon inte ville bli behandlad så, missade du det? Bara för att man sett filmerna och kanske tom tänder på dom så innebär det inte att man vill göra så själv. 

Jag kan ibland själv känna att Max är lite mesig..  

Hård sex då.. same shit, different name. 

Ok. Max är mesig. Menar du allvar nu? Vill du ha en resa bortom Max?
Svar på tråden Rädd för min date