• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Jag lever. Han var på tok för snäll.
    Men vad glad jag blir för din dotters skull att hon fortfarande har sin mamma!
  • taquine
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-06 20:32:50 följande:
    Jag lever. Han var på tok för snäll.
    Men du är väl handlingskraftig? Egga honom med lite tortyr (mondo, gore , bizarre har kanske lite tips)  
    Bryt inte ensam Bryt ihop
  • taquine
    Anonym skrev 2012-09-06 20:44:17 följande:
    Men vad glad jag blir för din dotters skull att hon fortfarande har sin mamma!
    Ja wow vilken mamma kanske blir årets!! Helgen har ju inte ens börjatKräks
  • SeaDragon
    Baginbox skrev 2012-09-06 20:12:11 följande:
    Vem stoppade pengar i dig? Har inte du heller något att tillföra ämnet?

Kan du och jag diskutera upplevelsen av syrebrist i orgasmögonblicket? Har du kräkts medan du sugit men ändå fortsatt suga? Har du fått stryk medan du suger och kräks och dina tårar grumlar din syn? Har någon pissat i ditt ansikte  medan du försöker svälja det sista av spyorna medan du samtidigt blir örfilad?

Är vi på samma bana?
    Jag förmodar att du har gjort allt det där?

Trevligt, jag ställer upp när som. Alldeles gratis. Örfilar är jag inte så van vid men jag lovar att verkligen försöka ta i! Pissa är inga problem.
  • Anonym
    SeaDragon skrev 2012-09-06 20:51:52 följande:
    Jag förmodar att du har gjort allt det där?

Trevligt, jag ställer upp när som. Alldeles gratis. Örfilar är jag inte så van vid men jag lovar att verkligen försöka ta i! Pissa är inga problem.
  • Jellybeanbaby

muahhahhahah! det var dagens skratt!

ruccoless skrev 2012-09-06 20:48:00 följande:
    Ja wow vilken mamma kanske blir årets!! Helgen har ju inte ens börjat

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Mandi74
    Baginbox skrev 2012-09-06 19:47:18 följande:
    Så bra. Nu vet vi att du uppskattar vanilj men inte mer. Gulligt.
    Haha.. du tror så mycket du, men du vet inget.  
    Anonym skrev 2012-09-06 20:11:48 följande:
    När man, som TS,försätter sig i en potentiellt dödlig situation pga sin sexdrift är det klart att man reagerar. Det handlar inte om att döma och måla fan på väggen som du skriver. Det handlar om att det är vansinnigt korkat att riskera sitt liv för att man är kåt. Och nej vi vet inte om mannen är farlig på riktigt, men utifrån TS skriver så låter det ju som en otroligt vansinnig sak att utsätta sig själv för. Bara för att man är kåt Obestämd
    Du sätter dig i en potentiellt dödlig situation bara genom att leva, taket kan rasa in, du kan bli påkörd på väg till ica, du kan få kramp när du simmar osv osv. 

Kan inte förstå hur ens mamma roll skulle påverkar av vilken sorts sex man gillar, men ni kan säkert förklara det? 
    ruccoless skrev 2012-09-06 20:32:16 följande:
    Precis ! samtidigt tycker jag OK fine bada och kleta i bajs o kiss, bli skendränkt alt. strypt, få smällar , bulor , blåmärken , bli fistad både i 1 an o 2 an m.m m.m men kom fan inte s en till akuten och lipa . Gud ni men denna sjuka  syn på  (inte sex) förnedring  varför har ni skaffat barn till världen. Jag brukar vara den sista som ylar SOC men undra om inte det är läge för TS m.fl att de får ögonen på dessa minst sagt vilsna, sjuka själar.
    Varför kan  man inte skaffa barn om man gillar att göra udda saker i sängen, tror du verkligen att det påverkar ens förmågor som förälder? 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Deborah ll
    Mandi74 skrev 2012-09-06 22:00:23 följande:

Du sätter dig i en potentiellt dödlig situation bara genom att leva, taket kan rasa in, du kan bli påkörd på väg till ica, du kan få kramp när du simmar osv osv. 

Kan inte förstå hur ens mamma roll skulle påverkar av vilken sorts sex man gillar, men ni kan säkert förklara det? 

Varför kan  man inte skaffa barn om man gillar att göra udda saker i sängen, tror du verkligen att det påverkar ens förmågor som förälder? 

Svaret på den undetsrukna frågan är: ja.
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2012-09-06 22:00:23 följande:

Det är en enorm skillnad att medvetet utsätta sig själv för en situation som den TS beskriver, det måste du väl ändå se? Jag bryr mig inte ett dugg om vilken sorts sex man gillar, det är inte det som är problemet. 
Svar på tråden Rädd för min date