• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Ramborg

Det här är lite som de där flagellanterna som drog omkring och piskade sig själva på medeltiden. De gjorde det för att beveka digerdöden.

Varför gillar du att bli plågad, TS?

42.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-08-30 11:26:03 följande:
    Jasså...det säger en hel del om han inte är i BDSM svängen och inte gillar stoppord... Han är nog psykopat och sadist och jag hade dragit öronen åt mig om jag var du... 

Helt ärligt så tror jag inte han ens gjort kvinnor illa förr...ingen kvinna går med på det frivilligt..inte ens en slavinna i ett BDSM sammanhang....
    så gör som de kvinnor som varit smarta nog att inte träffa honom....SPRING!!  
    Han har säkert gjort illa kvinnor förut, men utan att de varit med på det. Låter som en typisk våldtäktsman och kvinnomisshandlare i mina ögon. 

Är man inte mer rädd om livet än att man är beredd att hamna i Aftonbladets statistik över mördade kvinnor bara för att man har störda sexuella fantasier så vet jag inte om jag tycker att man ska ha ansvar för ett barn. 
  • Anonym (a)
    Anonym skrev 2012-08-30 11:36:40 följande:
    om du inte går igång på bdsm utan vill att det ska vara farligt på riktigt, varför "ser du inte till" att hamna i farliga situationer där du blir misshandlad och plågad på riktigt?

det är ju det hon gör!
    dessutom har hon berättat för sin "date" vad hon inte vill göra... och eftersom alla förstått att han är en sadist så vet vi ju att hon kommer få göra allt hon bett om att inte utsättas för och lite till...

man lär sig verkligen en massa nytt om den mänskliga naturen när man hänger på ett forum som detta
    fascinerande och skrämmande
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-29 20:30:52 följande:
    Tjaa, kanske. Det finns ju vissa som har velat ge sin åsikt ändå och då är det väl okej. Andra har bett mig uppdatera efteråt så, ja... :)
    VILKA har bett dig uppdatera efteråt?
  • Jellybeanbaby
    lillajag82 skrev 2012-08-30 11:31:15 följande:
    Ok...hur mår hon i dagens läge och vad säger hon om att du träffar honom? 
    Har inte läst hela tråden så jag kanske har missat ett svar på det... 
    Sysslar hon med BDSM ?  
    TS förklarade att "det var inte snällt det han gjorde mot henne" så jag antar att hon var på sjukhus ett tag eller nåt sånt?
    Jistanes säger jag bara.
  • Jellybeanbaby
    leam skrev 2012-08-30 10:50:45 följande:
    Perfekt läge förresten för honom att ta livet av dig och komma undan med det eftersom han drar utomlands sedan.
    Min tanke också!

Funderar nu på att göra en omröstning i stil med "vill du ha uppdatering av känslomässigt störd TS som ska träffa sadist"...
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 13:53:14 följande:
    Jodå, jag har gjort sådant här förut. Jag har aldrig varit rädd för någon av männen jag har träffat förut. Jag har känt mig trygg med dem. Det var iofs några år sedan nu, jag är äldre móch mer rädd om mig nu än vad jag var då som tonåring. Den här mannen... Han skrämmer mig, men det gör det så mycket mer intressant. Jag vet att det låter sjukt. Men jag känner mig mer levande än på många år.

Vandrarhem skulle inte gå, han skulle inte ha råd med det och skulle inte komma då heller. Men som sagt, helt främling är han inte, han är vän med flera av mina vänner.

Det känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig efteråt. 
    Verkar vara ett riktigt kap som inte skulle ha råd med vandrarhem...

Nä men kör på för allt i världen. Du skiter ju ändå i allt som skrivs så vi får väl bara hoppas att ditt barn har en mamma kvar och att barnet känner igen dig efteråt.
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-30 12:00:00 följande:
    Verkar vara ett riktigt kap som inte skulle ha råd med vandrarhem...

Nä men kör på för allt i världen. Du skiter ju ändå i allt som skrivs så vi får väl bara hoppas att ditt barn har en mamma kvar och att barnet känner igen dig efteråt.
    Jag är inte så intresserad av hans ekonomiska status, det är ingen potentiell pojkvän det här - då får han vara hur fattig/rik han vill.

Jag tror inte att det kommer vara så illa.
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 11:55:47 följande:
    TS förklarade att "det var inte snällt det han gjorde mot henne" så jag antar att hon var på sjukhus ett tag eller nåt sånt?
    Jistanes säger jag bara.
    Nej, hon hamnade inte på sjukhus. Hon tog dessutom kontakt med honom igen en tid senare så så fruktansvärt lär det inte ha varit.
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-30 11:54:28 följande:
    VILKA har bett dig uppdatera efteråt?
    Du får väl kolla i tråden.
    Ramborg skrev 2012-08-30 11:39:01 följande:
    Det här är lite som de där flagellanterna som drog omkring och piskade sig själva på medeltiden. De gjorde det för att beveka digerdöden.

Varför gillar du att bli plågad, TS?
    Vem vet, jag tycker bara att det är sexuellt upphetsande att bli våldtagen, av någon jag själv väljer. Sedan har även jag gränsen givetvis.
    lillajag82 skrev 2012-08-30 11:31:15 följande:
    Ok...hur mår hon i dagens läge och vad säger hon om att du träffar honom? 
    Har inte läst hela tråden så jag kanske har missat ett svar på det... 
    Sysslar hon med BDSM ?  
    Hon mår bra. Vi har ingen kontakt längre och hon vet inte att vi ska träffas. Vet inte om hon sysslar med BDSM som så, hon gillar också hårdhänta män.

• Jellybeanbaby

Jag har inte sett nån som vill ha en update. Så kom för fan inte hit och böla hur synd det är om dig efteråt när alla varnat dig! INTE EN ENDA har sagt "Jag tycker du ska göra det, TS"! ALLA har varnat dig och bett dig avstyra!

Svar på tråden Rädd för min date