• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Mandi74
    Deborah ll skrev 2012-09-06 22:02:52 följande:
    Svaret på den undetsrukna frågan är: ja.
    På vilket sätt då? 
    Anonym skrev 2012-09-06 22:06:23 följande:
    Det är en enorm skillnad att medvetet utsätta sig själv för en situation som den TS beskriver, det måste du väl ändå se? Jag bryr mig inte ett dugg om vilken sorts sex man gillar, det är inte det som är problemet. 

Men dom flesta utsätter ju sig själva för onödiga faror hela tiden, fast oftast omedvetet. Många går mot röd gubbe, genar över järnvägsspår, kör för fort, hoppar fallskärm osv osv. 

Borde inte Steve Irwin som lekte med dödliga djur heller skaffat barn? Han utsatte sig ju för onödiga risker.. och han är inte ensam. 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • taquine
    Mandi74 skrev 2012-09-06 22:16:52 följande:
    På vilket sätt då? 

Men dom flesta utsätter ju sig själva för onödiga faror hela tiden, fast oftast omedvetet. Många går mot röd gubbe, genar över järnvägsspår, kör för fort, hoppar fallskärm osv osv. 

Borde inte Steve Irwin som lekte med dödliga djur heller skaffat barn? Han utsatte sig ju för onödiga risker.. och han är inte ensam. 

Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!
    Bryt inte ensam Bryt ihop
  • Anonym (orolig)

Det finns olika alternativ för ts. 1: hon vill tänja sina gränser med hård sex, tror egentligen att han är lagom hård och får som hon vill. 2: mannen visar sej vara på tok för brutal t.o.m för ts, som tyvärr inte har nåt stoppord och får en hemsk upplevelse. 3:mannen är totalpsykopat och skadar ts svårt eller dödar henne, oavsiktligt eller avsiktligt. Det spelar ingen roll var gränsen går mellan vanilj ,hårt eller normalt/onormalt så sluta tjafsa, frågan är ju om TS tar för stora risker att få sina egna gränser totalt överkörda. Jag fattar inte vad meningen med tråden är, kan ju inte ha varit att få goda råd eftersom ts ändå inte lyssnar på råd. Vill chocka vaniljSvensson?

• Jellybeanbaby
    ruccoless skrev 2012-09-06 23:54:13 följande:
    Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!
    Kunde fan inte sagt det bättre själv, tack ruccoless
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Anonym

det som är tydligast i diskussionen på de senare sidorna är den här självgodheten hos bdsm-människor att de minsann inte är "vanilj". Fan vad löjligt det är. Gilla vad ni vill, men se inte ner på min sexualitet. Jag ser inte ner på er.

• Anonym (Skraj)

Han är kvar. Det har varit en intressant helg onekligen.

• Mandi74
    ruccoless skrev 2012-09-06 23:54:13 följande:
    Vad ska jag söka hjälp för tycker du?  

Hur är det förrenat med livsfara att bli fistad? Är det din motivering till varför folk som håller på med bdsm inte bör skaffa barn. 

Steve Erwing är ett utmärkt exempel på folk som utsätter sig för onödiga risker precis som ni säger att bla ts gör.
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-09 15:45:32 följande:
    Hur har det gått, är du nöjd? Tungan ute

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Anonym (smygis)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-09 15:45:32 följande:
    Ha ha, tack för uppdateringen!

Passa dig nu bara så det inte går som för mig och min farliga dejt, vi gifte oss....
  • Ramborg

Det är en intressant artikel i SvD idag om sex som självskadebeteende. Somliga skär sig, somliga använder sex, men i samma syfte.

42.
Svar på tråden Rädd för min date