• Anonym (Panik)

Hjälp akut!! Toalettproblem!

Finns det någon där ? som är kunnig/har erfarenhet? Jag har panik, brukar alltid ha lavemang hemma men NU har jag inte det jag behöver gå på toaletten men det är omöjligt!!! Det kan inte komma ut!!!! Helt omöjligt, jag får panik, känns som jag ska svimma eller dö! Jag har ingen som kan hjälpa mig, min man är borta över dagen, apoteket i vårt by är stängt!! Jag har provat med termometer med vaselin på men det händer inget vad kan jag göra !!!!!! OBS detta är seriöst!!!

• Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!
  • Anonym

microlax finns på vår väldigt minimala konsum. Kolla på ica!

• Seriefeguren
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:08:27 följande:
    Men jag kan ju INTE få in duschmunstycket där!! :o
    Tror hon menade att du skall ta av munstycket. Men jag skulle nog inte pröva det en då. Men du kan ta en slang som inte är allt för grov och en tratt och tejpa i hop och ta ett mått med vatten.
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:29:32 följande:
    Oj jösses, då lär du få diarre' om nån dag eller så. Ta din medicin varje dag så du slipper hamna i såna situationer, är ju fruktansvärt. Men stick iväg o leta rätt på microlax istället för tvål och grejer, lär ju snarare irritera slemhinnan än att lösa proppen.
    Hahaaa jag vet, i och för sig så behövs  mycket för att mina mage ska hålla i gång
    Ja jag vet jag ska inte slarva
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:30:41 följande:
    Microlax är receptfritt, beror bara på utbudet i affären ifråga.
    Exakt
  • WeModified
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:31:12 följande:
    nej nej lite vatten är inte farligt det finns lavemang med massa vatten i jag tycker mväl mer att det inte borde hjälpa men jag får försöka
    Spolar tarmen med vatten inför p-films scener.  
    We are modified. noxigen.blogspot.se/ Lite sex, lite naket.....
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:30:41 följande:
    Ring dit o fråga dom så vet du
    Ja smart jag ringer innan
  • perla2010
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:31:12 följande:
    nej nej lite vatten är inte farligt det finns lavemang med massa vatten i jag tycker mväl mer att det inte borde hjälpa men jag får försöka
    Ska du nu experimentera med spruta så häll då även i matolja, som löser.
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:31:36 följande:
    Cykla e bra, då jobbar tarmarna .
    Ja hahaa problemet är ju att det spelar ingen roll för det kan inte komma ut
  • Anonym (Hemmakur)

Hej!

Fy vad jobbigt för dig! Jag har också krånglig mage och vet precis hur det känns.
    Det här hittade jag i en blogg och det fungerade för henne, jag har dock aldrig själv provat, men ett tips i alla fall:

".. koka vatten, vänta tills det blivit ljummet, ta och häll upp 2 dl. och sen i med en tsk salt. Detta skulle upprepas med tio minuters mellanrum och man skulle försöka få i sig 4-5 glas…."

Lycka till!

• Anonym (Panik)
    Seriefeguren skrev 2012-09-08 11:31:55 följande:
    Tror hon menade att du skall ta av munstycket. Men jag skulle nog inte pröva det en då. Men du kan ta en slang som inte är allt för grov och en tratt och tejpa i hop och ta ett mått med vatten.
    Hmm okej, nej jag vill nog inte testa det
Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!