• Anonym (Panik)

Hjälp akut!! Toalettproblem!

Finns det någon där ? som är kunnig/har erfarenhet? Jag har panik, brukar alltid ha lavemang hemma men NU har jag inte det jag behöver gå på toaletten men det är omöjligt!!! Det kan inte komma ut!!!! Helt omöjligt, jag får panik, känns som jag ska svimma eller dö! Jag har ingen som kan hjälpa mig, min man är borta över dagen, apoteket i vårt by är stängt!! Jag har provat med termometer med vaselin på men det händer inget vad kan jag göra !!!!!! OBS detta är seriöst!!!

• Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!
  • Anonym (Panik)
    Anonym (puff) skrev 2012-09-08 11:46:10 följande:
    Man brukar kunna skruva loss det.. testa!
    Usch näää
  • Anonym (Panik)

Provade med lilla sprutan nu med lite hett vatten, hjälper inte...pipen är ju jätte kort

Usch vad detta är pinsamt, tur att man kan vara anonym, får väl ringa sjukvårdsupplysningen, men jag tror inte de har mer råd än vad ni har gett

• Anonym (puff)
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:48:20 följande:
    Provade med lilla sprutan nu med lite hett vatten, hjälper inte...pipen är ju jätte kort

Usch vad detta är pinsamt, tur att man kan vara anonym, får väl ringa sjukvårdsupplysningen, men jag tror inte de har mer råd än vad ni har gett
    Kanske du behöver upprepa det några gånger för att få in nog mängd med vatten...
  • Anonym (Fanny)

Jag använder duschalangen ofta, det rensar rent så att säga. Testa, det vore väl skönt att få ut det... Ha inte för hård stråle bara.

• Anonym

det har hänt för mig med, i absolut nödfall så ta på dig en gummihandske och gräv ut det med fingret, obs detta skadar iallafall min ringmuskel och man får jätteont efteråt,men då släpper magsmärtorna iallafall =( 

• Anonym (Hemmakur)
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:35:56 följande:
    Jaha oj, lät jobbigt hahaa!! man ska alltså dricka det. Tack! Ja problem med magen är skit!! Jag kan inte äta en vit brödbot så blir det stopp
    Ja men du kan väl prova? Om du dricker vatten+lite olja+salt så kanske det kan hjälpa. Det behövs kanske mycket men det borde kunna "sippra igenom" lite så att säga. Det är kanske bättre att prova det innan du tar till slangen? :p
  • lillan kba
    Anonym (Panik) skrev 2012-09-08 11:22:08 följande:
    Alltså den här sprutan menar jag är så liten

Ja den kan du använda, ta lite ljumet vatten och någon olja i ett glas och sug upp flera gånger med sprutan och tryck in så ska du se att det "löser sig"
  • Anonym (Panik)
    Anonym (puff) skrev 2012-09-08 11:51:13 följande:
    Kanske du behöver upprepa det några gånger för att få in nog mängd med vatten...
    Ja två gånger gjorde jag.
  • Anonym (Panik)
    Seriefeguren skrev 2012-09-08 11:52:57 följande:
    Även Läckerol  funkar i större mängder typ 2 paket
    Inga hemma.....har i och för sig aldrig märkt som andra säger att lakrits gör att de blir lösa, men du kanske inte tänkte på lakrits nu
Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!