BF Mars 2013- Gävle
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
71 dagar kvar till förlossning 
Jag längtar 
Längtar efter att få hålla min lillakrabat...
Njuter av alla rörelser i magen. Så länge hen inte glider under naveln.
Det gör skit ont

Någon mer än jag som börjar på föräldrargruppen på Södertull den 21/1?
Det närmar sig nu
Nån mer än jag som börjar bli nervös? Här står skötbordet klart. Ska bara fyllas på med blöjor och lite fler nappar och tvättlappar. Till sängen fattas det sängkläder och täcket. Vagn hämtas om två veckor.
Har en livlig krabat i magen. Är aldrig still och ibland kan man tro att hon tänkt bryta sig ut....gör riktigt ont mellan varven.
Hur går det för er andra?
har också en livlig krabat i magen, men ont gör det inte alls. har allt klart typ, ska åka å kolla på en syskonvagn imorn å kanske köpa, begagnad. typ bara det som fattas här.
känner mig inte nervös faktiskt. kanske för att jag gjort det en gång förut. även om ingen förlossning är den andre lik. Hoppas dock att denna går snabbare än förra.
då fick jag värkar natten mellan söndag och måndag, vi åkte till förlossningen på måndag eftermiddag, men hon hade inte lust att komma ut förrän på tisdag förmiddag.