BF Mars 2013- Gävle
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej på er! Vad kul med en Gävlegrupp, slant in här av en slump :) Här är en till Gävletjej! Är i vecka 17 och det är vår första bebis/graviditet.
Har känt av liten en del i ett par veckor nu faktiskt, å sett h*n på UL ett par ggr också pga min hypertyreos. Senast idag såg vi h*n sprattla runt så fint där inne, växer så det knakar! Helt underbart!
Hur har ni mått i eran grav? Är ni infödda eller hitflyttade Gävlebor?
...Även om jag ska ha i början på Maj (Hittills beräknad 1 Maj) så var det en mysig tråd, tyckte jag :D
Vad mysigt att känna sparkar och fått se lillbebis på ul !! Jag har bott i Gävle hela mitt liv. Du då?
Jaaa visst är det så :) Okej, ja samma här i princip förutom en vända utomlands/stockholm. Borta bra men hemma bäst
Vi trivs så bra här! :) Hur långt gången är du Linda?!
Ja precis. :) hur gammal är du? Jag är beräknad till 10e april. Mitt andra barn. Dottern vi har blir 13 månader nu på söndag!
Åh okej :) ja jag missade att du hade skrivit det precis ovan det jag skrev haha, vilken trögis jag är. Jag är 23 :)
När ska denna trötthet ge med sig egentligen? Aldrig eller??? Morr! Vill mest sova hela dagarna, helst ...
Jobbar du ? Jo trött är man jämt typ :) fast jag upplever inte att jag är supertrött :)
Jag pluggar, blir färdig nu i januari men har 2 jobb också :) vad gör du? :)
oj plugg och två jobb, =) vad pluggar du till?
jag är fortfarande mammaledig med Tuva. Hon är ju 1 år nu. så jag börjar inte jobba innan nästa kommer.
Hej annisen89!
Här har tröttheten aldrig gett med sig. Var konstant illamående från v. 6 till v. 16 till att vara illamående nån gång per dag. Nu i v. 23 börjar illamåendet igen
Här hemma har vi vattkoppor. Sonen vaknade febrig imorse och med en koppa vilket nu har spridit sig till 5 st. Jag har som tur haft vattkoppor.
Mina mammabyxor från HM kom igår. Helt ok, ser inte ut som mammabyxor och den där resåren över magen är tunn så den syns inte genom tröjan