BF Mars 2013- Gävle
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
idag har jag lyssnat på bebishjärtat som slog i 145. lyssnar ni på era bebisar på mvc nu också?
Hej!
Jag bor själv i Gävle och är gravid i vecka 20..
Jag tänkte fråga er en sak som kommit lite längre in i graviditeten och gjort rul på Gävleborgs landsting.. Fick ni reda på könet då och har ni fått bekräftat efter det att dom gissade rätt?
Gjorde själv Rul förra veckan och fick reda på könet, är dock jätterädd att dom sett fel.. !
vi har valt att inte ta reda på kön, så jag vet inte. men har många kompisar som tagit reda på och på ultraljudet har dom sagt det ena, åsså blev det det andra. så helt 100 kan man ju aldrig vara på ett ultraljud. man måste ha med i tanken att det KAN bli det andra könet.
vilket kön fick ni reda på då?
Var detta på rutin-ul som dom fått veta ett kön eller? Har också läst att det är vanligt, och å andra sidan är det förståeligt då titta kön inte är det centrala på rul.. ja precis på rutin ultraljudet i vecka 18-19 har dom fått reda på det. ja det låter ju onekligen som en flicka tycker jag om dom sa sådär, men ha ändå i bakhuvet nånstan att det kan bli en kille. =)
hur mår du åså då? bra graviditet? första barnet?
Ja jag försöker inte förvänta mig något specifikt kön! Man har ju läst om en del vars flickor blivit pojkar senare i graviditeten, haha. Givetvis önskar man sig bara ett friskt litet barn över allt annat. :) !
Jag mår relativt bra nu, oron har dock varit outhärdlig denna graviditeten tycker jag, man oroar sig över så mycket..
Hur mår du? I vilken vecka är du? :)
Vecka 35.
Förvärkar *suckar*
De är inte roliga. Men de tar mig ett steg närmare mitt barn...

)
.
Full rulle fortfarande. 

)
.
Full rulle fortfarande.