BF Mars 2013- Gävle
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
Hej!
Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =)
åh spännande, jag har mitt på tors nästa vecka, tror jag är i vecka 19 då
Hej!
Jag har BF i april, men det är ju nästan mars ;) Bor i centrala Gävle, är 28 år och det är mitt första barn.
Ja, jag gjorde ett förra veckan. Så nu vet jag att det verkligen finns någon där inne i magen ;)
Jag mår fint! Har nog haft tur, för jag har knappt känt av något illamående alls. Och jo, jag jobbar. Tycker livet rullar på som vanligt mer eller mindre. Hur går det för dig?
nä jag har också haft tur, mådde illa max 4 dagar, å då var det ändå inte så jätte farligt tycker jag. annars tycker jag också livet rullar på som vanligt.
jag jobbar inte då jag fortfarande är föräldrarledig. min dotter fyllde 1 den 25e okt nu nyss.
Aha, då funderar inte du så mycket på hur livet kommer bli som mammaledig kanske ;) Skönt att ha lite rutin, för mig känns alls så nytt och ibland förvirrande ;)
livet som mamma ledig är underbart. =)
ja klart allt är nytt första gången .... men man kommer ju snabbt in i det, tro det eller ej. =) tyckte bara efter en kort tid att det kändes som vi haft henne jämt.... =)