Inlägg från: Oreos |Visa alla inlägg
  • Oreos

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej alla! Härligt med en tråd för alla gravida! :)

cindy03 skrev 2012-10-07 18:38:34 följande:
    Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynetGlad Det kanske är helt galet??
    Har pratat barnvagn med min man idag hahahaSkrattande

Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....Obestämd
    haha, samma här, men jag försöker hålla igen lite så man har kvar allt det roliga till sen.
    Killen sitter och kollar barnvagnar men jag försöker hålla mig..
  • Oreos
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:41:20 följande:
    Har ni kollat ut någon vagn ni vill köpa? :)
    jag är mest sugen på en emmaljunga Mondial, de känns stora och luftiga för bebis att ligga i en varm sommar.. :-P men jag försöker att inte kolla för mycket, för jag vill ha kvar lite roligt till senare i graviditeten också..
  • Oreos
    Sheila82 skrev 2012-10-07 18:44:32 följande:
    Jag har en urban jungle enkelvagn och jag satsar nog på deras dubbelvagn, svårt att se andra när jag gillar en viss vagn så mycket. Har varit så supernöjd med enkelvagnen
    Du kanske har skrivit det tidigare, men hur gammal är din 1:a? Jag har en som blir 3, men jag tror inte vi ska köpa någon syskonvagn, han får nöja sig med ståbräda.
  • Oreos

Såg att någon skrev att dom frös, det göt jag med!! Som en tok! Går alltid med tjocksockar och minst två tjocktröjor men fryser ändå.. Det är inte klokt!

• Oreos
    Sheila82 skrev 2012-10-07 18:48:27 följande:
    min son är 19 mån så det får nog bli en dubbelvagn
    Ja jag förstår det.. Vad är du sugen på för vagn?
  • Oreos

Jag vill också göra vul, bara för att se att allt är okej.. Men jag har inge ma eller mf i ryggsäcken, så det lär väl kosta massor OM man nu ens får.. Någon som vet? Och vad kan det kosta i så fall?

• Oreos
    NamliBecca skrev 2012-10-07 20:25:56 följande:
    Oreos: Vi ska göra ett VUL privat och vi får betala 1000 kr för det.
    Oj, det var ingen dålig summa.. Men det kan ju vara värt det också, en karamell värd att suga på..
  • Oreos
    mysmamman2 skrev 2012-10-07 20:53:00 följande:

jag gjorde en abort för lääääääängesedan och då fick jag göra vul för å se hur långt gången ja var....

men dom vägrar om man bara liksom "vill" utan speciell anledning....
    När jag väntade sonen hade jag blödningar i v.8 och fick nästan tjata till mig ett vul, så jag tror inte chansen är så stor att man får göra ett nu.. men tänkte om man skulle kolla lite privat om nu sambon tycker samma. :P
  • Oreos
    skjuter illa skrev 2012-10-07 21:24:13 följande:
    Önskan: Exakt! Jag har lovat mig själv att inte ägna missfall en tanke. Händer det så händer det. Men just nu är jag gravid! :)
    Låter sunt, ska försöka med det jag med! :)
  • Oreos
    wassan skrev 2012-10-07 21:33:27 följande:
    Till juni det är evigheter kvar!!
    Långta mer till om ca 3-4 månader och få känna alla underbara (och ibland mindre underbara) sparkar! Jag längtar verkligen!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~