~* Juni Bebisar 2013 *~
Hahaha, samma här! Tänkte oxå ringa idag men blev jätteosäker. Va ska jag säga? Tycker hon det är för tidigt? Jag kommer inte ihåg hur man gör! Jättefjantigt egentligen.

Tog äntligen tag i att ringa till BM och så öppnar de inte förrän 10.30.. jaja.. nya tag om 20 minuter. :)
Hur tänker ni kring det här med tunga lyft? Jag jobbar på förskolor (springvikar) och där lyfter man ibland väldigt tunga barn flera ggr om dagen, har även en treåring hemma som gärna vill bli buren (men har börjat trappa ner på det nu).. Kom att tänka på det nu att det kanske inte är så bra att lyfta tungt flera ggr om dagen?

En liten blödning imorse.. eller man kanske ska kalla det blodstrimmor då jag torkade mig.. Jag hade mycket blödningar då jag väntade sonen, men blir ändå jätteorolig! har inte ont eller så, men sitter ändå på helspänn och känner efter hela tiden..
Jag vill inte spricka eran bubbla, men jag mådde jättelilla förra grav, gick ner i vikt. Och det gick inte över förrän efter lite över v. 22. Ut kom en kille. ;)
Hur gammal är du? -30
Har du en pojkvän/partner/man/sambo? - Sambo 36 år
Hur länge har ni varit tillsammans? - 8 år
Har du barn sen innan? - Nej
Var bor du? - Malmö
Hur bor du? Vi bor i en 3:a men letar efter större. Minst en 4:a!
Kommer bebisen få ett eget rum? -Självklart
Har du bil - och kommer du behöva byta bil? Nej
Vad jobbar du med? - Lärare
Trivs du med ditt jobb? - Ja
Kommer du vilja vara mammaledig? Hur länge? – Vi har inte diskuterat det ännu.
Kommer din partner vilja vara föräldraledig? Hur länge? – Självklart men vi har som sagt inte diskuterat det ännu.
Har du köpt något till bebisen ännu? Vad? –Nej det vågar jag inte.
Har du köpt något graviditetsrelaterat till dig själv ännu? Vad? – Ett graviditetstest, järntabletter och lite kläder som inte smiter åt.
Hur många vet att du är gravid? – Familjen, några nära vänner, min chef och några få arbetskamrater.
Har dina matvanor förändrats sen du blev gravid? – Ja lite.
Favoritfrukost just nu? Lågkolhydratbröd med mager leverpastej och gurka.
Godaste middagen? – Mammasushi!