~* Juni Bebisar 2013 *~
Nu blir det film, äppelpaj, chips och annat smått och gott. Fredagsmys at it´s best
Har svårt att tugga bara men nåt slinker nog ner. Haha :) Ha en skön kväll alla!
Har svårt att tugga bara men nåt slinker nog ner. Haha :) Ni som har barn sen tidigare, har ni några tips på hur man berättar för syskon?
Jag har en treåring som ligger efter i både tal och talförståelse, så jag tänkte att kanske någon bok är bra att läsa och visa bilder. Några bra tips?
Hoppas även på en bra bild när man gör RUL för att kunna visa bebisen för han. :)
Blödningen kom igång rejält igår. Fattar inte vad det är som går fel!! :( Men jag önskar er alla lycka till.Vi kommer nog också kolla kön. Bara för att jag är så nyfiken. :P smidigt när man ska bestämma namn också. :)
Vaccinerade mig mot svinis så jag behöver inte oroa mig, men hade nog inte gjort det ändå.. Vaccinerade mig enbart för att jag har astma och allt sätter sig på lungorna då jag blir sjuk. Sonen var nyfödd då så jag valde att vaccinera mig så jag inte skulle bli jättesjuk..
På tal om något helt annat, har hört att b-vitamin ska hjälpa om man är illamående, någon som provat det?
Hej!
Är i vecka 13 nu snart 14 och illamåendet och mycket av tröttheten har försvunnit... Yeeey ;)
MEN, det har börjat göra ont i skinkan emellanåt..hugger till.... Vad kan det vara, foglossning?? Någon som vet?