Inlägg från: Oreos |Visa alla inlägg
  • Oreos

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sagolina skrev 2013-02-28 09:11:48 följande:

Tjuv där!Tungan ute
    Nu tänker jag äta ugnspannkaka som finns kvar från igår, så kanske jag orkar ta tag i något sedan! Sku vara skönt att ha allting genomgått när vi är klar med garderob- och bokhyllsbygget på övre våningen, så är det bara att ställa allting på plats sen! 
    Fast inte blev det nått gjort igår ändå, hann bara till affären så ringde en vän och ville komma förbi. Så hon och hennes son var här hela dagen och vips så var det kväll.

Tog igen det idag med dammsugning och plockat undan allt som låg på golvet. Med en treåring hemma har man alltid massor av saker liggandes här och där, försöker hålla undan varje dag men man missar alltid nån leksak.

Ska tvinga mig in i duschen trots att all min ork är slut, men måste duscha innan jag och sonen ska iväg till en distriktssköterska och prata om kostnadsfria blöjor.. Pust!
  • Oreos
    MissMe83 skrev 2013-02-28 20:59:46 följande:
    Wow vad häftigt det var att se honom idag! Han är så himla fin! Pappas klot runda huvud, min uppnäsa men boxar näsa! Hmm var har den kommit ifrån? Skumt.
    Men såååå fin!
    Låter underbart! Är så avis!
  • Oreos

Nog är det väl typiskt, har åkt på magsjukan igen! Andra gången nu. Men känner mig frisk mellan varven så det är inte så farligt ändå, mest tråkigt att hela helgen är förstörd. Första helgen på länge vi inte hade något planerat.

Snacka om att jag ska sanera hemma sen! Både sonen och jag har haft det två ggr nu, och snart åker väl sambon dit igen också. :-P

• Oreos

Ja magsjukan verkar inte vara att leka med i år, jag brukar på min höjd få den vartannat år, kanske ännu mer sällan. Och nu två gånger med inte ens en månads mellanrum. Urs! Nu har jag bestämt att det är slut med sjuka hos oss! Vi har varit mer sjuk än frisk sen jul.

• Oreos

Hjälp! Jag har halsbränna och sura uppstötningar så jag mår illa konstant. Har aldrig haft det förr och har ingen aning om vad som hjälper, tips på nått bra som hjälper fort så jag vet vad jag ska be Karln köpa på Coop?

• Oreos

Jag skickade han att köpa samarin, får se om det hjälper annars går jag till apoteket imårrn. Tror inte att det finns så mycket mer än samarin på coop?

• Oreos

Ang det med föräldrautbildning så vill jag gå nu med, gick med sonen bara för att lära känna de som bor i samma område som ska ha barn samtidigt. Har inte blivit erbjuden nån den här graviditeten, ska fråga BM nästa torsdag då jag ska dit.

• Oreos

Behöver eran hjälp nu! Imorse då jag vaknade var (ursäkta för äcklig info nu) hela trosorna fulla med bruna flytningar, inte det minsta blod men brunt som typ diarré. Har kommit lite mera idag men inte lika mycket som inatt. Känner inget konstigt med magen och bebis bökar på som vanligt.

Ska man ändå kontakta förlossningen? Eller kanske vänta nån dag och se om det går över. Har inte ansträngt mig mer än vanligt och i te haft sex.

• Oreos

Tack för svaret. :) får väl se om det slutar efter några dagar eller om det fortsätter.

• Oreos

Pernilla; sist jag var till barnmorskan hade jag 2,6 i blodsocker och hade ätit ca två timmar innan.. Men hon sa att det inte var nån fara, så länge det var tillfälligt.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~