Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

Länken till denna snack-tråden menar jag,. :) har länkat till den andra..

• Valborgs

4+2 här, men säger vecka 5.. :) tyckte det var olika på BVC oxå, ibland pratade hon fulla veckor och ibland påbörjad vecka. :)

• Valborgs

Är det någon mer som fryser mycket mer än tidigare? Så mycket kallare är det ju inte ute här och definitivt inte inne :) ett symptom kanske iaf? ;)

• Valborgs

Har ni oxå funderat på namn redan? Vad är i tankarna nu? Just nu har vi fastnat för Minnéa, Malte och Love.

Kommer ni att kolla kön förresten? Jag är kluven, kollade inte med de två första och vill både ha det kvar till förlossningen, samtidigt som jag är sjukt nyfiken av mig. Sambon vill inte veta iaf, men går säkert övertala honom om det är så :)

• Valborgs

Mamma till w: hur gick det med avundsjuka och så när ni fick andra barnet? Är lite orolig över det, men hoppas ju att det ska gå bra trots att det bara blir 18 mån mellan. Hur känns det att få tre täta? Blir ju tredje här oxå, men äldsta är 11 år, så lite andra problem och bekymmer där :)

• Valborgs

Det går säkert jättebra mamma till w, blir nog lite vad man gör det till oxå.

På mvc får jag alltid bf efter 39+6. Jag gick efter bf på denna sidan nu, har inte kollat vad fl säger, men är ganska säker på att det blir 16e iaf. Äldsta är född 16 mars och minsta 16 dec, plus att det är 4 till i släkten som är födda den 16e i olika månader ;)) så blir förvånad om pyret byter trenden :)

www.babyhjalp.se/gravid-forlossningsdatum

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~