Jag är 31, fyller 32 i dec.
Bor med sambo sen 3 år tillbaka
Har två barn, en dotter på 11 år från ett tidigare förhållande och en dotter på 10 månader.
Vi bor i lgh just nu, en ganska stor fyra. Men kommer att flytta till hus i dec.
Vår 10 månaders sover fortfarande inne hos oss, hon och 11 åringen får väl varsitt rum sen och sen får minstingen bo hos oss tills den får dela rum med lilltösen. Finns ett rum till, men det kommer nog användas som gästrum.
Vi har två bilar, sambon en skåpbil och jag en V70. Kommer nog byta skåpbilen mot en 7sitsig
Jag jobbar som administratör på ett mindre företag
Trivdes bra på jobbet innan föräldraledigheten :) men är fortfarande mammaledig och kommer fortsätta vara det tills den lilla är ungefär 2 år.
Pappan kommer ta ut en månad över sommaren ihop med sin semester, så vi blir hemma hela sommaren ihop :) annars blir det nog bara strödagar för honom.
Har inte köpt något till bebisen ännu, men börjat kolla syskonvagnar ;)
Inte något till mig heller, har det mesta kvar sen senaste graviditeten :) men ska till Ullared i helgen, det kan bli farligt!
Oj, är nog rätt många som vet ändå. Några från mammagruppen, min syster och de närmsta vännerna.
Matvarorna går i vågor, äter mindre godis iaf. Mår illa av tomat, så den mesta mat med tomat i går bort! Märkte idag att jag kände samma för fetaost, som jag igår kunde sitta och smaska i mig flera bitar. Konstigt det där :)
Kul med frågorna iaf, att få läsa om er andra :)