~* Juni Bebisar 2013 *~
Här får alla erbjudande om KUB eller bara NUPP om man vill det.
Vi kommer att göra KUB iaf, är 31 år. Hoppas såklart på bra resultat och lugnande besked, men om inte så får vi ta beslut därifrån hur vi vill fortsätta.
Här får alla erbjudande om KUB eller bara NUPP om man vill det.
Vi kommer att göra KUB iaf, är 31 år. Hoppas såklart på bra resultat och lugnande besked, men om inte så får vi ta beslut därifrån hur vi vill fortsätta.
Har haft fullt upp senaste dagarna, varav en dag låg jag med migrän :(
Tråkigt att se att vissa av er vill lämna, men gör det som känns bäst för er.
Kul att två stycken väntar tvillingar här nu, kanske fler? Hoppas jag slipper dock ;) men det borde de väl sett på RUL om så var fallet? Har ju det i släkten. Men då jag har en snart 11 mån hemma känns inte tvillingar särskilt lockande.. :)
Grattis sanmal till pos RUL!
Här hemma sitter vi och väntar på besked från min syster som blev igångsatt igår pga havandeskapsförgiftning. Så spännande, längtar till det är dags för fl för ens egen del igen ;)
På tal om vikt har jag gått ner 2kg än så länge, gick ner i början förra gången oxå, men det slutade ändå på +17kg. Hoppas man slipper det nu, med övervikten man redan har. BM sa att helst skulle jag inte gå upp mer än 6kg, vet dock inte hur det ska gå till? :)
Enligt vissa sidor går jag in i ny vecka på torsdagar och enligt andra fredagar, går efter det senare nu iaf.
Kommer inte kolla kön (som det känns nu), men är ganska så säker på en tjej till, har två sen innan :)
Har i princip inga symptom alls faktiskt, inte ens ont i brösten som jag haft med båda töserna.. Men verkar som att släkten just nu är inne i en trend med bara tjejer, därför jag tror det. Jag har bara systrar (vi är fyra st), mina två barn är tjejer och två av mina systrar har fått eller ska få (ena ligger på fl nu) tjejer.. Men visst vore det kul med en pojk att bryta trenden oxå, men skulle bli mycket förvånad :)
Men det är ju fortfarande 50% chans. Läste på någon sida, undra om det inte var här inne? Att chansen att få tre tjejer på raken är 11%, tror tre pojkar var 14. Lite sådär onödigt vetande från SCB :)
Det där med olika dagar att gå in i en vecka är väl för att vissa sidor räknar första dagen som 0+0 och andra 0+1, så på det första är man fullgången på 39+6 och det andra 40+0. BM här räknar enligt det första..
Madebyday: Den är köpt på Gekås :) fanns dock inte mycket mammakläder där annars, men köpt den och två par leggings, det ena paret gick dock sönder direkt så är lite besviken på kvalitén.
Man räknar nog på samma sätt med både 39+6 och 40+0, bara första dagen som blir annorlunda, så man ligger hela tiden en dag före om man räknar enligt 40+0. Tror det är därför jag enligt vissa sidor byter vecka på torsdagar och enligt andra på fredagar :)
Här blir det potatisgratäng och kött idag, luktar väldigt gott här från sängen, men kommer nog inte kunna äta något.. :( Har så svårt att få i mig mat nu, förutom päronsplit som någon skrev om igår. Fick ett måste-ha sug efter det efteråt.. :)
Har legat med migrän idag igen, vilket gör att jag helst ligger kvar i sängen. Hatade migrän!
Usch Alexandra, lider med dig som måste gå med värk hela tiden..
Jag brukar äta tabletter i förebyggande syfte för migränen, men fick sluta med de under förra graviditeten och har inte börjat igen efter. Har knappt haft migrän sen dottern föddes, men under hela graviditeten låg jag ibland flera gånger i veckan :( kunde då inte somna pga värken och fick värk för att jag inte sov, så en ond spiral.. fick tillslut komma till spec mvc för att få medicin utskrivet. Hoppas jag slipper gå igenom samma sak denna gången, nu när man har en liten att ta hand om oxå..
Håller tummarna för att du går i din mammas fotspår där.. :) hur var det för dig när du väntade dottern?