Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Såg nu att jag är i 4+3 enligt den sidan, fast enligt mina appar i 4+2, en dag till avklarad lite snabbt där, haha! 10 veckor till hade varit bra :)

• Valborgs

Jag ringde i veckan för att fråga om bad i bubbelpool och satte upp tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt. Allt känns så långt bort bara :)

Har börjat kolla lite på syskonvagnar, men kan inte riktigt hitta det jag vill ha..

• Valborgs

Ikväll är jag ovanligt trött, ligger i sängen nu precis nattat Alva som sover i vår säng lite för ofta :S får väl se hur det blir med det sen :)

Känns som jag skulle kunna somna nu, men vill ju inte missa Solsidan vid 20.. ;)

• Valborgs

Förstår din rädsla för förlossningen då, men säg till på mvc så att du får stöd på vägen.. Jag känner mig inte särskilt nervös ännu, trots två förlossningar som tagit 3 dygn sen första värken båda två, men denna gång räknas jag inte som förstagångsföderska så man får väl se hur det går. EDA lär det nog bli direkt iaf ;)

• Valborgs

Kollade på UJ, den smalaste av dem. Men tyckte det såg så trångt ut, har du den lite bredare? UJ är fina annars, men vill gärna kunna vända så barnen kan åka i båda färdriktningarna.. Har du inte saknat det på din? Verkar inte finnas någon vagn med de önskemål jag har dock, så får väl sänka kraven på något :)

• Valborgs

Har tagit kontakt med privat klinik för att göra VUL, så blir man kanske lugnare om man får se ett hjärta slå.

Grattis till huset oxå då.. :)

Vi ska oxå flytta till hus snart, längtar! Fast vi ska hyra. Hade tänkt sätta oss i mindre lägenhet för att spara ihop snabbare till insats. Så åkte iväg för att kolla på en trea, men kom hem därifrån och hade hyrt ett hus av hyresvärden.. Ingen kunde bli gladare än vi, då vi kände att vi på allvar kunde köra igång med bebisplanerna som lagts på is ett tag, ca 2 veckor efter vi kollat på huset så plussade jag :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~