~* Juni Bebisar 2013 *~
Che71: hur har det gått? Tänker på dig!
Che71: hur har det gått? Tänker på dig!
Skönt Annikafredrika, såg bra ut här oxå.. Vilken vecka är du i?
Enligt VUL är jag i 6+1 och enligt mig själv 6+4. Men lite roligt iaf, går jag efter hans bf så blir det 16 juni. Mina två tjejer är födda 16 mars och 16 dec :)
Beklagar che71.. :( blir så ledsen för er skull.
Wassan: det kan ju vara för tidigt att se, ge inte upp än..
En till "ung" mamma här, var 19 när jag blev gravid med äldsta. Jag fyllde 20 i dec, hon föddes i mars året efter. Fick andra när jag var 31.
Stor skillnad! Jag var verkligen inte mogen för barn när jag blev gravid med äldsta, men det där är ju så olika hur man är som person.
Har ni fått några cravings ännu? Jag har klarat mig bra innan. Men nu har jag "måste ha"-sug efter herrgårdsost. Haha! Får bli att åka till affären när lilltösen vaknat :)
Allraförstagången: det är inte för tidigt för VUL om du är i 7+4, jag gjorde igår och är i 6+5, så kolla med det om du kan. Håller tummarna.
Sömntutan: håller tummarna även för dig!
Mytol: hoppas det går bra nu :) håller tummarna här i Småland :)
Jag såg hjärtat slå, enligt mig i v 6+4, enligt honom 6+1, men håller kvar på samma bf till kub görs.. Har man gjort kub så görs ingen datering på RUL.
Så är det iaf här :)
Är nog ganska vanligt att man gör VUL privat nu och betalar för det själv, är nog inte lika vanligt att då det genom mvc.
Välkomna till alla nya :) har känt mig lite off ett tag, så mest bara gått in och läst.
Har oxå funderat på vad man ger sig in på, med två friska barn och den minsta som fortfarande är blöjbarn. Kommer man att orka? Man gör ju det på något konstigt sätt, men ibland sköljer tvivlet över en, samtidigt som vi är väldigt glada. Lite dubbelt sådär. Men var nog värre förra gången, då stora tjejen var 10 år och jag innan varit inställd på att det inte skulle bli fler barn. Bara några år senare sitter man här gravid med trean :)
Har ni berättat för era barn? Jag har bara skjutit på det, men ska väl snart berätta, eller om jag väntar till efter kub.
Vi ska snart till gekås, så tänkte vänta med att köpa nya mammakläder till dess, för där finns en del va? :) aldrig varit där, så blir ju en upplevelse i sig ;)
Har en del sparat sen senast, så har kläder att ha på mig iaf ;)