~* Juni Bebisar 2013 *~
Vad fort tiden går ändå! Snart 60% av graviditeten avklarad här.. Snart sitter vi där med våra juni-bebisar. :)
Vad fort tiden går ändå! Snart 60% av graviditeten avklarad här.. Snart sitter vi där med våra juni-bebisar. :)
Svårt att bara ligga på en sida.. Ryggen är väl inte heller bra? Jag rör mig mycket, speciellt nu när jag har ont i höfterna av alla ställningar, vaknar ofta av att det gör ont att vända mig oxå.
Magen börjar bli obekvämt här med :(
Madelen: din sgi skyddas under tiden du har vårdnadsbidrag.
Oj, såg nu att du redan fått svar.. Sorry ;)
Oj vad många bebisar som har bråttom ut, två här och fyra i fb-gruppen.. tror iofs en håller till på båda ställena. Tyvärr har en liten redan fått somna in :(
Grattis iaf till era små :)
En tvilling hade för lite fostervatten under graviditeten, så lungorna hade inte utvecklats som de skulle..:(
Tips till er som funderat på att köpa Olgas bok om träning för nyblivna mammor.. kampanj.bonniertidskrifter.se/Mama/BLOGGAR/Olga-Ronnberg-april13/ Hoppas ni alla mår bra! Jag går in och läser då och då hur det går för er.. Här härjar foglossning och sammandragningar, längtar tillbaka till min kropp nu. Bebisen har redan satt sig på tvären och ligger nu på tvären.. hoppas hon vänder sig snart :)
Här är länken till fb-gruppen, välkomna in :) www.facebook.com/&refid=18&pos=1
Hmm, verkar inte fungera att länka från mobilen..