Inlägg från: Valborgs |Visa alla inlägg
  • Valborgs

~* Juni Bebisar 2013 *~

Det där med att vakna tidigt fick jag stå ut med under förra grav, värst var det i början och de 2 sista månaderna. Brukade ta en bok och börja läsa när jag vaknade och somnade om ibland och när jag inte gjort det hade jag iaf haft ro att ligga kvar i sängen och vila :)
    Denna gång har jag ju en liten tös som väcker mig mellan 4-6 så har inte märkt av det så mycket nu..

• Valborgs

Haha nä tända lampan för att läsa den tiden är kanske inte så snällt :) min gubbe gick oftast upp för att åka till jobbet då ändå och när jag jobbade så gick jag upp en timme senare.. :)

• Valborgs

Che71 - välkommen hit :)
    Jag håller tummarna för att det går vägen för er denna gång. Har ni någon tid för VUL bokat nu?

• Valborgs

Jag är 31 och sambon 40, väntar tredje barnet.

Har knappt haft några symptom innan, men idag har jag mått så illa!! Var så nära att kräkas innan när yngsta hoppade mig på magen, men lyckades hålla mig. Jobbigt att sambon är iväg och jobbar övertid idag iaf, hade varit skönt att bara få lägga sig och sova några timmar. Föredrog nog att slippa symptom iaf ;)

Hur mår ni?

Angående att berätta så längtar jag mer efter att berätta för mammagruppen än släkten, tror de flesta kommer att tycka att det är alldeles för tidigt nu när yngsta bara är 10 månader tyvärr.

• Valborgs

Jag ringde dagen efter jag plussat, men mest för att jag hade frågor om bad i bubbelpool och fick tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt då.

Imorgon är det dags för VUL, är nervös :( tänk om man inte får se ett hjärta slå..

• Valborgs

Tack wassan, bara fortsätta hoppas tills man får veta :)

Kluckis: hon sa att det inte finns några vetenskapliga belägg på att det skulle vara någon fara, det senaste hon hört var att bubblet skulle kunna göra så fostret fick hörselproblem, men har mycket svårt att tro det.
    Går på babysim med yngsta och då är vi i en bubbelpool, fast utan bubblet så var därför jag ringde. Har fortsatt med babysimmet iaf, men har hoppat över det efter jag själv simmat på sistone.

Hjärtat3: jag är likadan här, känns sorgligt att det är sista gången med allting, har istället börjat tänka att man vet ju aldrig :)

• Valborgs

1000: samma här med mannen, känns ibland som han inte bryr sig :( senast började jag läsa varje vecka om vad det stod i appen efter ett tag.. Men inget intresse av att läsa själv eller följa med till mvc, han var med på alla UL och föräldrautbildningen iaf :)
    Men han är jättebra med dottern nu iaf :)

Idag kom han med namnförslag oxå, något han inte gjorde förra gången, så han lär sig väl.. Önskar nog ändå att han skulle sätta sig in i allt mer.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~