Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

här finns fler som inte har nån aptit....
    laga mat går bra värre å äta den...

bläsh...

på fredag är det storhandling här å ska skriva en matlista idag tänkte jag....
    kul när man knappt vill äta...

ska se till att bara planera goda maträtter så får vi se... till helgen ska jag iaf frossa i taco tror jag :)

nån som vet om man kan äta philadelphia ost???
    blev så sugen på cheesecake

plus att ja har ett så gott recept på taco paj utan paj skal.. själva botten består av philadelphia ost och creme freiche... 

• Madelen21

wohooo

idag kunde jag äta middagen :)
    pannkaka blev det :)

sitter å kollar på tradera, letar mammakläder å kan såklart inte låta bli å kolla bäbiskläder :) 

• Madelen21

alexandraviberg: fy då... 
    jag brukar få migrän och då funkar inget mer än treo...

å ibland funkar inte ens det... så ja hoppas inte att ja får nå migrän anfall denna graviditet för treo får man inte äta som gravid...

vi ska till å renovera här hemma å ja sitter å kollar tapet... ska renovera hallen uppe... vill ha en fondvägg men lite svårt å veta vad... älskar inreda å grejja..... 

fastnade för denna :)
     http://www.rusta.se/tapet-space-rosendrom-p20401425.aspx

• Madelen21

ush jag känner mig orolig å nervös.... symtomen kommer å går.. har läst att det är vanligt... fan att ja inte har test hemma.. har beställt från testlagret å inte fått dom, d ha blivit nå strul hoppas ja får dom i morron.. hatar att behöva va orolig... 

• Madelen21

åå vilket humör jag har :) min älsta dotter går mig på nerverna... säger att hon är trött å vill sova.... så pappan har försökt men inte.... hon är pappas flicka... bara pappa som duger.

• Madelen21

här sitter jag å kollar på bonde söker fru å nu känner jag mig sådär uppsvälld känns som jag är i jaa.. ja vet inte vilken månad :)

• Madelen21

lino83

ok jag har inte tagit något digitalt test men har köpt cb å fått superstarkt.. alla mina test har varit starka..

nu är magen supersvälld :) 

• Madelen21

vigillarmtb: ja jag håller med dig....  han johan gillar jag nog bäst av dom alla... 

• Madelen21

gomorron :)
    här har ja varit uppe sen kvart i 6... kom på att dottern ska ha fika med sig idag... så ja satte igång å baka morotskaka :) å nu blir d frukost å om en timme promenad till dagis å sen hem igen å göra nytta :) 

• Madelen21

måste  bara kolla jag har börjat få ont i rumpan när jag sitter ner.. fler som har det å vet vad det kan vara?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~