• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Vi har inte bestämt oss ännu om vi ska kolla kön eller inte.
    Sambon vill nog egentligen inte, men jag är lite sugen på det. Han har sagt att jag får bestämma iaf, för husfridens skull antar jag :))

• AlexandraViberg
    Valborgs skrev 2012-10-17 22:04:15 följande:
    Vi har inte bestämt oss ännu om vi ska kolla kön eller inte.
    Sambon vill nog egentligen inte, men jag är lite sugen på det. Han har sagt att jag får bestämma iaf, för husfridens skull antar jag :))
    Haha! Smart kille ;)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • gorek86

Vi ska inte ta reda på, vill ha en överraskning iaf för första barnet.

Usch idag har jag inte haft några direkta symptom på att jag är gravid, blir orolig direkt och tror att nåt är fel. Hjälp va långt det är till kubtestet innan jag får veta om allt är bra Skrikandes

• Madebyday

Jag är ganska säker på att jag vill kolla könet denna gången. Vid förre graviditeten, på RUL, så kunde man tydligt se vad som fanns mellan benen på barnet, då vi fick en bild när han låg på rygg och "blottade" sig. 
    Men sambon fattade ingenting (han ville heller inte veta), medans jag gick hela graviditeten och var ganska säker på att det var en pojke. 
    Men denna gång känner jag att jag vill veta från början, speciellt då vi har köpt ett renoveringsprojekt till hus och ska flytta in där innan december är slut. Då kan det vara skönt att veta vad det blir för sort.  

Elliot 2010-12-07
  • Blåbärssaft

Alexandra- en hundvalp eller en drake! Sonen frågade en gravid mamma på hans dagis för en tid sedan om det inte kunde vara så att det faktiskt låg en drake i hennes mage Skrattande Jag höll på att garva ihjäl mig! (hon med Glad)

• mysmamman2

Visst jag kan förstå att risken är
    Större för de över 35år men jag tycker ändå
    Alla måste få ha samma val att kolla en sån viktig sak om man vill göra ett test, även om man är ung kan man ändå
    Få ett sjukt barn och få rätt att kolla upp, nä vi har inte ens nån privat här som varken
    För nupp, kub och vul.. Så det blir söderner och jag betalar gärna men just grejen att om andra unga söderner erbjuds så borde det gälla i hela sverige!

• Annafredrika

Sambon säger att han inte vill veta, men det vill jag och tänker ta reda på det :D Hans argument är så töntigt att jag skäms...på tok för mycket för att berätta. Vi ska ju göra fvp och då har vi ju ett 100%igt säkert svar. Har varit sjukt sugen på varm banan och keso hela dagen och gjorde en skål nu, åååh vad gott det var! Jag ar aldrig provat eller ens hört talas om anrättningen förut...men jag förstod direkt att det, just det var det jag längtat så efter! Konstigt....mycket konstigt.

• Annafredrika

För övrigt så luktar min sambo nåt så vansinnigt illa... Sådärja, jag är visst gravid iallafall :D

• Pellefanten

Oj så mycket ni skriver :) hinner inte med ju.

Såg iaf att det pratades kön. Vi tittade med dottern men den här gången vill jag inte titta medans maken vill så vi får väl se hur vi gör i framtiden.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~