• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3

När är lagom att ringa mvc? Kommer fasen inte ihåg nånting. Tungan ute Går in i v 5 på fredag så måndag kanske blir ok?

• Madelen21

gomorron :)
    här har ja varit uppe sen kvart i 6... kom på att dottern ska ha fika med sig idag... så ja satte igång å baka morotskaka :) å nu blir d frukost å om en timme promenad till dagis å sen hem igen å göra nytta :) 

• 1000

Ahaaaa... När jag satt o böla över nåt trivialt så tyckte jag nog att sambon lukta lite blä när han skulle trösta, men jag kände det bara då, sen gick det över! Haha.... Och vi har bestämt att inte kolla kön.

• Hjärtat3
    Pellefanten skrev 2012-10-18 07:24:35 följande:
    Apropå att männen inte luktar gott så doftar min godis just nu

Min oxå! Glad Kan lixom inte låta bli att sniffa på honom.. Men min favoritparfym däremot luktar skunk.
  • 1000

Oh juste, har nån läst nåt om att grönt te inte ska va bra på nåt vis? Svart te m koffein har jag sett att en ska undvika lite, men grönt då?

• Sömntutan

Ja ni, det här med luktsinnet ser jag enbart som ett minus faktiskt. I mins tidigare graviditeter så fick min man byta deo två gånger, vi fick köpa nya duschtvålar stup i kvarten och parfymen som tidigare luktat supergott luktade helt plötsligt kattpiss. Minns också att mina egna lukter kunde reta mig något otroligt. När jag var på toa var jag nära att kräkas flera gånger då jag tyckte att mitt underliv luktade fruktansvärt. Ibland fick jag även känslan av att jag från ingenstans kände en ammoniaklukt från mig själv. Haha, fatta hur knäpp man blir när man väntar smått.

• tantS
    AlexandraViberg skrev 2012-10-17 22:54:40 följande:
    Nej vad jobbigt! Tycker denna nya super egenskap är ganska jobbig faktiskt. När maken kokar kaffe inne i köket (utan att jag vet) så börjar jag känna en väldigt besk doft. Det luktar ju inte kaffe ända in hit till vardagsrummet utan bara beskheten av det. Riktigt jobbigt eftersom han dricker några koppar om dagen :P

Haha! Usch inatt fick jag lägga mig på soffan för att sambon luktade så mkt vitlök! Han hade beställt extra mkt vitlök till lunch. Piew.
  • Hjärtat3
    tantS skrev 2012-10-18 08:00:00 följande:

Haha! Usch inatt fick jag lägga mig på soffan för att sambon luktade så mkt vitlök! Han hade beställt extra mkt vitlök till lunch. Piew.

Hahaha, jag gick oxå o la mig på soffan inatt. Men inte pga vitlök, men pga sambons kärlek till bruna bönor! Kräks
  • Madelen21

måste  bara kolla jag har börjat få ont i rumpan när jag sitter ner.. fler som har det å vet vad det kan vara?

• mysmamman2

Ja det här med luktsinnet är hemskt, jag tålde inte mitt ex när vi väntade dottern, han lukta så jäkla illa! Men nu känner jag inget med min sambo utan andra lukter.. Det är inte lätt

Mm sitter och äter havregrynsgröt med rivet äpple på sugen på de blev ja imorse :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~