Blåbärssaft skrev 2012-10-17 22:30:45 följande:
Alexandra- en hundvalp eller en drake! Sonen frågade en gravid mamma på hans dagis för en tid sedan om det inte kunde vara så att det faktiskt låg en drake i hennes mage

Jag höll på att garva ihjäl mig! (hon med

)
Hahahha! Med dottern drömde jag att jag födde både hundvalpar och bomullstussar, så man kan ju inte blaima dom små för deras tankar ;D
mysmamman2 skrev 2012-10-17 22:33:21 följande:
Visst jag kan förstå att risken är
Större för de över 35år men jag tycker ändå
Alla måste få ha samma val att kolla en sån viktig sak om man vill göra ett test, även om man är ung kan man ändå
Få ett sjukt barn och få rätt att kolla upp, nä vi har inte ens nån privat här som varken
För nupp, kub och vul.. Så det blir söderner och jag betalar gärna men just grejen att om andra unga söderner erbjuds så borde det gälla i hela sverige!
Ja det håller jag absolut med om, men är ju inte förvånad att de gör såhär. Vården är så sjukt olik ut många aspekter landet över. Är ju samma som att vissa bara får ETT ivf och andra 3-4. Tycker att vården ur alla aspekter ska vara lika för alla, oavsett vart man bor. Gäller detta med! Men vet inte hur jag skulle hantera en riskbedömning. Siffror liksom..
Annafredrika skrev 2012-10-17 22:35:43 följande:
För övrigt så luktar min sambo nåt så vansinnigt illa... Sådärja, jag är visst gravid iallafall :D
Ja? SAMMA HÄR?! Sjukt irriterande :(