• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Önskan

Haha va skönt att det inte bara är jag som tycker att sambon luktar annorlunda och då inte till det bättre :0)

Vi kommer inte ta reda på könet utan vill ha den överraskningen.

Vi har en större diskussion just nu- jag vill ha en ny vagn- 1:à barnet medans min sambo säger begagnad! Okej stort i- landsproblem men jag vill ha en ny!

• Pellefanten

Men Gud va jobbigt, jag hade så förra gången att många lukter fick mig att kräkas. Mannen fick tom sova på soffan många nätter pga hans lukt :( men denna gången är det annorlunda *yeppii*

• Blåbärssaft

God morgon alla! Håller på att gå under här hemma av tristess just nu! Tredje dagen sjuk från jobbet men från och med i morgon fredag smittar jag inte längre! Tjohoo

Son och sambo for iväg till förskola/jobb alldeles nyss och det blev så tomt Förvånad Sambon tyckte jag skulle njuta och ta ett bubbelbad men jag känner mig för rastlös för det! Kommer väl storstäda här istället. Haha

Jag är nog inte lika känslig för lukter som många här verkar vara. Faktum är att jag knappt känner några symptom alls och börjar bli nojjig!

Tar mig nog till apoteket idag och inhandlar ett cb digital och förhoppningsvis står där gravid 2-3 veckor, då vet jag iallafall att det går framåt. Åhh att man ska vara så orolig! 

• 1000

Jag äter mer än vanligt men går neråt i vikt... Intressant...

• Blåbärssaft
    1000 skrev 2012-10-18 09:14:56 följande:
    Jag äter mer än vanligt men går neråt i vikt... Intressant...
    Det är rätt vanligt att man går ner i början av en graviditet. Inget att vara oris över vad jag läst men tappar man massor med vikt och kräks ofta bör man uppsöka läkare. 
  • Asivol

Kände av det här med doften förra veckan när jag skulle äta i matsalen på jobbet och det bara gick inte... Hur kan man vara så okänslig så man har med sig curry i matlådan Det var väl då jag förstod att jag nog var gravid... Mannen luktar dock fortfarande gott så hoppas det håller sig så... Men snus... Kan vara på andra våningen när han öppnar dosen och jag vill bara ut och få luft jag har fått tid till BM på onsdag för första samtal så det ska bli kul men känns fortfarande lite overkligt! Ha en bra dag alla!

• FrökenX
    natlup skrev 2012-10-18 00:02:26 följande:
    Pulsade i veckan. Har en 3 månaders dotter så vet inte vilken vecka jag e i. Ska till abortkliniken på tidig för att kolla om allt e okey å vilken vecka jag e i och sen prata med psykolog. Men som det ser ut nu vill vi behålla det :D får man vara med i tråden även om man e lite osäker?
    Jag blev gravid när E var 2-3 månader och behöll barnet. förstår vilka kval du lider. Inte alltid ett lätt beslut att ta, spec inte när man sitter där med en nästan liten nyföding. Kram!
  • FrökenX

Väntar på att mina gravidsymptom ska komma smygandes med lite skräckblandad förtjusning.

• vigillarmtb

Hjälp mig, jag tycker jag äter helatiden - men inte mat (går inte! Vill spy av pasta och kött vill jag bara dö av) men hårdbröd, och fil m. Solrosfrön o linfrön.. Äter typ varannan timma... Blääää

• Annafredrika
    natlup skrev 2012-10-18 00:02:26 följande:
    Pulsade i veckan. Har en 3 månaders dotter så vet inte vilken vecka jag e i. Ska till abortkliniken på tidig för att kolla om allt e okey å vilken vecka jag e i och sen prata med psykolog. Men som det ser ut nu vill vi behålla det :D får man vara med i tråden även om man e lite osäker?

Självklart får du det. Jag har varit i samma sits, blev gravid i princip bums efter förlossning, valde att göra abort. Du kommer ocså att komma till ett beslut som känns bra. Kraar och goda tankar!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~