• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Novasmamma02

Hej på er. nu har jag inte skrivit på ett tag. har jobbat två nätter i rad, däremot har jag följt er :). ni pratar om lukter. Fy fasiken vad arg jag blev på min sambo när han steker mat. jag kan verkligen inte vistas i samma rum och helst inte i huset för det luktar verkligen död råtta. usch och blä. haha. någon mer än jag som har fått magkatarr. Får riktigt ont i magen. speciellt på natten. Jättejobbigt är det. i morgon går jag in i vecka 6. kan inte tiden gå liiiiiite snabbare.

• Önskan

Har mama Mia city- skönt att läsa att ni tycker det är bra! Känns tryggt- har ju ingen erfarenhet men hört om mama Mia och tog city för det nära jobbet

• SunnaLiv

E  det bara jag som är hungrig?Flörtkänner mig så sjukt hungrig...på MAT! som tur är, är sugen på avokado,fetaost, grönsaker, kokt kronärtskocka mm....ja allt som har med mat att göra haha.
    Som tur är inga sötsaks sug Kyss
    Visst har jag illamående, och kräks nån gång per dag.

Min förra gravididtet hade jag ingen matlust alls, å åt väldigt lite och hade inget sug.Men denna gång känns det annorlunda.
    Har alltid varit dålig på att äta, så äntligen får jag in en rejäl frukost lunch och middag.

1 november ska jag på första VUL ska bli spännade, borde va i v 11 då tror jag. 

• Tessss
    Blåbärssaft skrev 2012-10-18 14:05:11 följande:
    Testade med CB digital idag mest för att kolla om jag verkligen är gravid eftersom precis alla symptom i princip avtagit och fick Gravid 2-3 så gravid är jag nog iallafall Flört skönt att se att hcg stiger det känns liksom tryggare!

Hur gick det idag kluckis? 
    Jag gjorde precis som du och testade igen På bim visade den 2-3 och igår (en vecka senare) visade den 3+ så nog händer det grejor alltid
    Gravid med första barnet! BF 18 juni 2013 ♥
  • Blåbärssaft
    Tessss skrev 2012-10-18 16:29:17 följande:
    Jag gjorde precis som du och testade igen På bim visade den 2-3 och igår (en vecka senare) visade den 3+ så nog händer det grejor alltid
    Härligt! Det går framåt sakta men säkert Glad
  • Madelen21

snart ska jag bege mig på föräldramöte på dotterns dagis, så ska piffa upp mig lite :)
    vet att vi skulle pyssla lite sa fröken, förra året fick man göra en tavla med en bild på sitt barn som dom ska sätta upp i hallen ovanför deras plats där dom hänger kläder :) tror det är nåt liknande nu :)

i övrigt mår jag bra, har väntat post förgäves idag å inte fick ja d ja väntar på... jäkla testlagret... hoppas på i morron ist då.
    har ätit fläskfile och hemgjorda potatisklyftor till middag å det var gott!! :)

i morron blir det storhandling på willys å taco mys :) 

• AlexandraViberg

Imorgon ska vi på vul igen! 6+4, hoppas få se hjärtat där, är sjukt rädd att det ska vara tomt.. förra gången såg de ju bara hinnsäck och gulesäcken. (rätt i tiden sa hon, men ändå) Kan inte låta bli att vara nervig :P

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • mytol
    gorek86 skrev 2012-10-18 11:53:35 följande:
    Det borde nog kunna visa 3+ nu för dig. Jag fick 2-3 veckor i måndags och jag är i v 4+6 tror jag?
    Tog ett test ifrån testlagret idag och det va mycket starkare än i söndags så det har hänt lite grejer :)
    Det borde definitivt visa 3+. jag tog ett i vecka 4+5 och fick 3+, en vecka tidigare fick jag 2-3.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~