• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mhpo

Grattis alla! Idag fyller vår lilla Ingrid tre veckor! Hon är lätt att sköta om och vi är helt förälskade i henne. Hade förmodligen någon lättare variant av mjölkstockning igår men utan feber och frossa, släppte som tur var mot kvällen efter att ha ammat i konstiga ställningar och värmt bröstet hua! Hoppas vi slipper få det igen.

• Hjärtat3

Nu har jag intagit en matsked ricinolja. (På uppmuntran av min bm faktiskt) Funkar inte detta så funkar inget. Då har jag verkligen provat ALLT! Tog det för ca 2 timmar sen och än så länge så har det inte hänt nånting alls. Inte ens magknip...

• lovea01
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:05:28 följande:
    Grattis alla! Tyvärr gick det inte lika bra för oss, fick födda fram våran ängla pojke dagen efter bf, fick beskedet på bf 22/6.

Men herregud vad hemskt !:( lider verkligen med er, usch vad sorgligt. ..:(
  • lovea01
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:33:37 följande:
    Ja det e fortfarde helt ofattbart! Inte trodde ja att vi skulle sitta å planera vårat barns begravning 4 dagar efter bf.

Usch :( blir ledsen och får ont i magen av att ens försöka föreställa mig hur ni har det och det ni går igenom ...herregud ingen borde behöva gå igenom något sånt...
  • lovea01
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:59:42 följande:
    Allt är så suddigt, ibland känner jag att vill bli gravid i morgon igen å aldrig plocka bort barn grejerna hemma, men samtidigt känner ja rädsla tänk om det händer igen då går vi under för evigt..

Det är fullt förståeligt att du känner så! Det är ju en stor sorg ni bär på just nu och tanken på att bli gravid igen direkt kan kännas som ett plåster på såren. Även om man såklart behöver sin tid och sörja det som hänt... Och det är förståeligt att du känner denna rädslan om att det ska hända igen, det är något man får bearbeta tror jag även om man inte vet vad framtiden har att erbjuda. Just nu är det ju såklart en tid med sorg och frågor och allt möjligt men efter en viss tid så kommer det nog kännas lite mer hoppfullt och rädslan minskar nog med tiden men kommer nog alltid finnas där.
  • Carrossk

MelikeyOu: fy vad hemskt. Kan verkligen inte förstå varför något så hemsk ska hända. När er fina pojke var helt färdig för ett liv utanför magen :(. Hoppas ni får den hjälp och det stöd som ni behöver just nu. Styrkekramar till er!!!

• Zora

Så ledsen för er skull melikey0u. Så ofattbart. Många kramar till er!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~