• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Oreos
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:05:28 följande:
    Grattis alla! Tyvärr gick det inte lika bra för oss, fick födda fram våran ängla pojke dagen efter bf, fick beskedet på bf 22/6.
    Beklagar verkligen! Verkligen orättvist hur saker sker. Tänker på er. Hjärta
  • Hannathu
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:05:28 följande:
    Grattis alla! Tyvärr gick det inte lika bra för oss, fick födda fram våran ängla pojke dagen efter bf, fick beskedet på bf 22/6.

Åh nej.

Beklagar verkligen. Det är så fruktansvärt orättvist att sånt händer.
  • ThereseJohansson

Usch å fy! Finns inga ord för denna tragiska händelse...Styrkekramar till er!

• monika84

Jag och underbara Keira precis för två veckor sen när vi var i Usa. Gud vad jag saknar värme där

• Stinsen
    melikey0u skrev 2013-06-28 12:35:21 följande:
    Tack alla, vi tar verkligen hand om varandra och vårat förhållande är starke än någonsin.
    Nu är snart allt fixat med begravningen så på torsdag när den är kan man verkligen på börja å sörja å inte tänka på allt som måste fixas.
    Jag blekagar verkligen sorgen melikey0u ! Kan inte ens föreställa mig smärtan!!
    Hoppas att begravningen gick bra!
    Ta väl hand om er <3 Många kramar <3
  • Nettis1981
    melikey0u skrev 2013-06-28 12:35:21 följande:
    Tack alla, vi tar verkligen hand om varandra och vårat förhållande är starke än någonsin.
    Nu är snart allt fixat med begravningen så på torsdag när den är kan man verkligen på börja å sörja å inte tänka på allt som måste fixas.
    Styrkekramar till dig <3
  • Nettis1981
    melikey0u skrev 2013-07-03 16:15:41 följande:
    Börjar känns nu att begravningen är i morgon, ska bli skönt men även mega dunder jobbigt :(

Men något som stör mig lite är när folk säger ni är så unga så det är bara å skaffa en ny! Men hallå vårat barn har dött, självklart vill vi ha barn men man säger inte så tkr ja!

Grattis igen till er andra! Önskar er lycka till ni som ännu inte fått
    Usch va elakt..visst kan ni skaffa fler barn, men det tar ju inte bort sorgen för det man förlorat
    Lider så med er..fruktansvärt att ni skall behöva gå igenom detta. Tänker på er och hoppas dagen blir fin <3 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~