• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • regnskogen

Hej och hallå på er :)

Är det någon som har lust att skapa en grupp på familjeliv där vi kan prata om vårat liv med de små? Jag sitter väldigt ofta med mobilen, och härifrån kan man inte skapa en tråd :/

Jag tänkte iallafall fråga om det är någon som har varit med om att erat barn sover, men helt plötsligt kan börja snyfta och sen gallskrika? Min son gör det, och det låter som att han får panik typ. Jag vaknar upp i ren chock, med hjärtat i halsgropen och kollar till sonen - han är helt okontaktbar (han sover hela tiden som han skriker) och sen tystnar han och sover precis lika djupt som han gjorde innan. Jag frågade min BM hos BVC igår, men hon påstod att små bebisar inte drömmer mardrömmar förrän vid 1 årsåldern - vilket var min gissning till varför han skriker.

Är det någon som har någon aning om varför han skriker så? Det gör så ont i mammahjärtat att höra det, det är verkligen ett genomskärande, panikslaget, långt skrik... Eller kan små bebisar drömma marddrömmar?

Kram på er!

• Maravilhosa
    melikey0u skrev 2013-06-27 23:05:28 följande:
    Grattis alla! Tyvärr gick det inte lika bra för oss, fick födda fram våran ängla pojke dagen efter bf, fick beskedet på bf 22/6.

Det är ofattbart och ska inte få hända... får tårar i ögonen. :( Beklagar... *Styrkekramar*
  • Maravilhosa
    melikey0u skrev 2013-07-03 16:15:41 följande:
    Börjar känns nu att begravningen är i morgon, ska bli skönt men även mega dunder jobbigt :(

Men något som stör mig lite är när folk säger ni är så unga så det är bara å skaffa en ny! Men hallå vårat barn har dött, självklart vill vi ha barn men man säger inte så tkr ja!

Grattis igen till er andra! Önskar er lycka till ni som ännu inte fått

Men att folk kan med och säga så, dålig respekt eller rättare sagt avsaknad av respekt. Att man kan med att ens säga så! Ni har nyss förlorat erat barn...... :(

Åter igen massor av Kramar till er och hoppas morgondagen blir fin för er och er  lilla ängel <3 
  • Maravilhosa
    melikey0u skrev 2013-07-10 16:35:09 följande:
    Begravningen va jätte den va förra torsdagen, ja jag förstår inte hur man kan säga så, även om vi redan planerar ett lilla syskon så har ju ingen annan med det och göra.. Einar är ju ändå Einar å kan aldrig ersättas, vi är ju redan mamma å pappa fast att han inte finns med oss fysiskt

Ursäkta, fel koll på dag.. inte varit inne här på ett litet tag. Men gott att höra att det var fint för er Einar, och för den delen vilket sött namn ni gett er son... och som du säger  så är ni Föräldrar oavsett.
    Sen när ni planerar eller om ni planerar små syskon är precis som du säger eran ensak.. Följ era hjärtan och det som känns bäst för er.

Måste säga att det är väldigt starkt av dig att skriva här i tråden med oss andra som har våra barn hos oss!
  • ThereseJohansson

Jag misstycker inte! Har vänner som mist sina barn, den ena en vecka innan bf och en i v36...de var såå fina! Er Einar är garanterat också en fin liten ängel! Kramar till er

• Stinsen
    melikey0u skrev 2013-07-10 19:33:15 följande:
    Är så glad för eran skull som får ha era små med er ta vara på alla sekunder för tyvärr så har jag fått uppleva att världen kan vändas upp ner fort när man tror att man ska bli lyckligast i världen.

Tror det är nyttigt å vara inne å prata om det överallt, så skönt ändå å få prata om honom.
    Om ni inte misstycker lägger ja gärna in en bild på honom?
    Självklart misstycker vi inte,han är ju eran bebis och självklart ska även du få visa eran bebis för oss precis som vi visar våra för dig :)
    Stor kram till dig!!!
  • Kickilina

Jag vill också jättegärna se en bild på lille Einar! Det var för övrigt ett av topp tre av namnförslag som vi hade till vår gosse! Fint!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~