• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Tessss

Klarade hela tågresan utan att varken knäppa upp byxorna eller fisa, men nu är jag på väg hem igen och magen känns som en stor gasboll - nu är jag inte pryd så håll er på avstånd

• Sandraa L
    Tessss skrev 2012-10-20 23:35:09 följande:
    Klarade hela tågresan utan att varken knäppa upp byxorna eller fisa, men nu är jag på väg hem igen och magen känns som en stor gasboll - nu är jag inte pryd så håll er på avstånd
    hahahaha låter som mig och trodde jag var den enda som var gasig i magen ;) 
  • Sandraa L

Magsmärtorna i magen har avtagit, var på middag hos svärföräldrarna igår och berättade den stora nyheten. Den blivande farmor blev alldeles tårögd och utbrast åååhhh ett antal gånger, hon sa även att hon känt på sig att vi ska ha bebis och även nämnt det för svärfar i veckan. Kändes bra i alla fall att inte dölja det trots att det är tidigt och låta de ta del av vår lycka som vi känner :D <3

• che71
    Hjärtat3 skrev 2012-10-20 20:57:23 följande:
    che71, hur går det för dig??
    Inget mer blod, men svagt rosa/gult när jag torkar mig. Så rädd, vågar knappt gå på toa o kolla.Obestämd
    Fast missfallen har börjat med någon dag med bara lite blod fast då mer brunaktigt för att sen gå över till mycket blod som mens nästa dag.
    Inbillar mig att det känns som mensvärk ibland också, men det kan ju också vara livmodern som växer.Drömmer

Fast jag är gravid tills motsatsen bevisats! Denna gång ska det gå bra.
    Jag ska ju inte ha behövt ta alla sprutor förgäves.Flört

Tack alla för tummar o pepp!!!Glad
  • che71
    Tessss skrev 2012-10-20 23:35:09 följande:
    Haha känner igen mig!!Skrattande
  • KarinF
    che71 skrev 2012-10-21 07:24:59 följande:
    Inget mer blod, men svagt rosa/gult när jag torkar mig. Så rädd, vågar knappt gå på toa o kolla. Fast missfallen har börjat med någon dag med bara lite blod fast då mer brunaktigt för att sen gå över till mycket blod som mens nästa dag. Inbillar mig att det känns som mensvärk ibland också, men det kan ju också vara livmodern som växer. Fast jag är gravid tills motsatsen bevisats! Denna gång ska det gå bra. Jag ska ju inte ha behövt ta alla sprutor förgäves. Tack alla för tummar o pepp!!!

Åh, vad skönt att höra!! Jag hade flera blödningar i förra graviditeten, både mindre och större. Fick även lätt mensvärk i samband med blödningarna. Trodde det var kört varje gång. Men det gick bra! Håller tummarna för att det ska gå bra för dig också!!
  • Träz

Idag gick jag in i vecka 6 (5+0)! Önskar att veckorna kunde rulla på lite..! bara 34 veckor kvar! haha!

• Madelen21

fy tusan... tog en bit av min frukost smörgås å kände hur jag bara börja må så sjukt illa.. fick kasta mackan...

i morron ska jag på utv samtal med dottern på dagis kl 9.... ska nog berätta på dagis då.... sambon är ledig i morgon tack vare att han jobba helg då måst han va ledig i morron pga dygns vila eller va d hetr.. vecko vila kanske d heter...

ja tur man har en tv med massa barn kanaler när man mår skit :) 

• Sömntutan

Jag börjar nästan tro att det är något fel på mig som knappt känner av något illamående alls. Mår i stort sett som vanligt. Kanske man måste köpa sig ett gravtest för att se att det går framåt . Men å andra sidan har jag inte mått dåligt de andra graviditeterna heller så.
    Förresten har ni andra nå flytningar? Själv har jag sjukt mycket.

• 1000

Jag har mkt flytningar oxo, och gaser i magen - check. Och så mardrömmar inatt igen 😧

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~