• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    Sömntutan skrev 2012-10-21 08:13:43 följande:
    Jag börjar nästan tro att det är något fel på mig som knappt känner av något illamående alls. Mår i stort sett som vanligt. Kanske man måste köpa sig ett gravtest för att se att det går framåt . Men å andra sidan har jag inte mått dåligt de andra graviditeterna heller så. Förresten har ni andra nå flytningar? Själv har jag sjukt mycket.

Jag har inte sjukt mkt men mer än vad jag i vanliga fall har då jag brukar vara en torris. Angående illamåendet så får du väl betrakta dig som en av dom lyckliga som slipper det. Det är inget kul som i mitt fall att så.fort ja ska äta så e de första jag tänker, är detta lättspytt? Därför blir det havregrynsgröt varje frukost numera...
  • Oreos
    Träz skrev 2012-10-21 07:59:16 följande:
    Idag gick jag in i vecka 6 (5+0)! Önskar att veckorna kunde rulla på lite..! bara 34 veckor kvar! haha!
    Och jag går in i vecka 7.. det går saaakta..  Det är så tråkigt de här första veckorna då man mest bara går och väntar på att magen ska synas och att få fara till BM och få känna sparkar och.. och och.. :-P
  • Pellefanten

Godmorgon tjejer. Idag kommer jag bli tvingad att berätta för chefen. Jag mår så illa idag att jag inte kommer kunna stå i köket :(

• Oreos
    AlexandraViberg skrev 2012-10-20 22:55:09 följande:
    Ja nog lider man av det, känner mig otroligt svag i kroppen! Blev inte bättre av super förkylningen med svullen hals :(
    Urs va jobbigt.. Krya på dig!
  • Sandraa L
    Oreos skrev 2012-10-21 09:08:05 följande:
    Och jag går in i vecka 7.. det går saaakta..  Det är så tråkigt de här första veckorna då man mest bara går och väntar på att magen ska synas och att få fara till BM och få känna sparkar och.. och och.. :-P
    Jag är i v. 5 och jag har nog aldrig längtat så mycket som jag gör just nu!!! Bara att få se ett hjärta slå åååhhh
  • LillStrumpan82

Går in i v 6 idag och firade med att sova ända till kl 5! Trodde inte brösten och bröstvårtorna kunde bli mer ömma, men tji fick jag! Får nog börja sova med sport-BH, allt skaver!

• Träz

Oreos- Ja, man väntar o längtar ju så otroligt mycket..! Som du säger, allt går så himla sakta.. Men snart snaaaart så börjar det hända grejer..!

Imorgon måste jag nog berätta för chefen, då det är rätt tungt emellanåt på jobbet.. Vill inte riskera att dra eller lyfta nått tungt..

• Blåbärssaft

Godmorgon tjejer! Hjälp vad ni skriver :) kul att ha lite morgonläsning! Jag längtar så tills vi ska berätta för alla! Jag skulle kunna tänka mig att berätta redan nu men mannen vill vänta till v. 10 iallafall...Ni som inte berättat än upplever ni att det är jobbigt/mysigt?

• Blåbärssaft

Che71- skönt att höra att du slutat blöda!! Förstår din oro med din historik med MF i bagaget! Du ska se att det går nog vägen den här gången och att du i juni har en liten i famnen!! Håller tummarna!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~