• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • KarinF
    che71 skrev 2012-10-20 09:51:13 följande:
    Tack! VUL blir hos läkaren vi träffade vid missfallsutredningen (hon som gett mig receptet på sprutorna) månd 12 /11 (då jag borde vara i v 8+4 enligt ÄL)

Då har vi samma datum för VUL! Jag borde vara i v8+2 då. Känns som en evighet tills dess....
  • Hjärtat3

Drömde inatt att jag fick missfall. Gråter Vart helt nere hela morgonen o sprungit på toa för att kolla så det inte blöder.
    Och värken som påminner lite om mensvärk gör mig inte mindre nojig.. 

• Asivol

Usch är så trött att jag tror jag skulle kunna somna stående just nu... Kom som en blixt från klar himmel...

Hjärtat3: usch vilken jobbig dröm hoppas du lyckas slappna av lite!

• Hera
    Hjärtat3 skrev 2012-10-20 14:26:22 följande:
    Drömde inatt att jag fick missfall. Gråter Vart helt nere hela morgonen o sprungit på toa för att kolla så det inte blöder.
    Jag har haft mensvärk till och från.
    Känner mig också nojig men som jag har förstått av google och FL är det alldeles normalt att ha sådana smärtor. :)
  • AlexandraViberg
    mysmamman2 skrev 2012-10-20 15:05:53 följande:
    Vad betyder X ?? Blir tokig varje gång nån skriver det för vet aldrig vad det betyder
    Utomkvedshavandskap! :) Extrauterin graviditet (Ex=x) ;)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • mytol
    che71 skrev 2012-10-20 09:49:39 följande:
    Åh va kul att du har VUL på torsdag !!! Håller tummarna!!

Hoppas ju å tror att vi får se ett tickande litet hjärta. Å sen så ska de bli kul å se vad min läkare tror för bf.
  • che71
    LitenOchSkeptisk skrev 2012-10-20 11:11:25 följande:
    che71: Håller alla tummar och tår för dig, förstår att du oroar dig! Men den här gången är jag säker på att det är er tur, med en underbar liten junibebis Hjärta

Här är för övrigt en till som vaknar runt 4 varje morgon. Under veckorna är det praktiskt, för då kommer jag iväg tidigare till jobbet, då kan jag flexa och gå hem tidigare när jag börjar bli trött på eftermiddagen Flört Men under helgerna är det lite jobbigt.. Vaknade 3.42 idag, vansinnigt kissnödig som alltid, men lyckades faktiskt somna om efter toabesöket. Vilken lycka!

Idag gick jag in i vecka 9! Tiden bara trillar iväg..
    Tack snälla du!!Glad
  • che71
    KarinF skrev 2012-10-20 14:02:06 följande:

Då har vi samma datum för VUL! Jag borde vara i v8+2 då. Känns som en evighet tills dess....
    Va kul!!!Glad
  • che71
    Hjärtat3 skrev 2012-10-20 14:26:22 följande:
    usch va läskigt!! Det har jag också gjort. Är nog för att man tänker o oroar sig naturligt!!
    Mensvärken kan ju vara livmodern som växer.Drömmer
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~