• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

sandraa l

jaa du de undrar jag också :(

http://www.rusta.se/tapet-space-maskros-vit-p20401396.aspx

http://www.rusta.se/tapet-space-rosendrom-p20401425.aspx

ja hitta ju 2 st som ja tyckte skulle va nice... tror dock på den vita med maskrosor...

den me rosor skulle ja vilja ha som fond i sovrummet bakom vår säng...

näää nu ska vi ut på gården här... har hållt på å täckt trappan med papp  så vi kan måla taket sen... lr rättare sagt så grannen kan måla :) 

• Sömntutan

Jösses vad ni vaknar tidigt tjejer! Själv tog jag riktigt sovmorgon idag. Vaknade typ nu . Är inte så trött på dagarna eller kvällarna men där i mot på morgonen.
    Ni som har ont, det har jag också i mellanåt, men känner mig ganska lugn då jag vid min första graviditet sökte läkarhjälp för mina väldiga magsmärtor. Jag visste inte då att jag var gravid och fick ta ett blodprov på VC som visade på det. Eftersom jag vaknade på nätterna av att jag hade så ont att jag kallsvettades så skickade läkaren mig akut till jourgyn på lasarettet då han trodde att jag hade ett X. Väl på sjukhuset fick vi vänta i evigheter på att få göra ett VUL. När vi väl fick göra VULet så visade det ingenting. Gynläkaren bara ryckte på axlarna och sa att hon inte såg något och vi fick åka hem och komma tillbaka efter en vecka. Denna gången fick jag träffa en superläkare som gjorde ett nytt VUL och allt såg så bra ut. Han berättade då att denna växtvärk var vanlig i början och att den kan göra väldigt ont då ligamenten töjs. Men visst ska man ta smärta på allvar också då det kan vara så att det ett X.

• Sandraa L
    Madelen21 skrev 2012-10-20 09:02:16 följande:
    sandraa l

jaa du de undrar jag också :(

www.rusta.se/tapet-space-maskros-vit-p2040139...

www.rusta.se/tapet-space-rosendrom-p20401425....

ja hitta ju 2 st som ja tyckte skulle va nice... tror dock på den vita med maskrosor...

den me rosor skulle ja vilja ha som fond i sovrummet bakom vår säng...

näää nu ska vi ut på gården här... har hållt på å täckt trappan med papp  så vi kan måla taket sen... lr rättare sagt så grannen kan måla :) 
    Den första var jättefin, den gillade jag bäst! ;) 

Har han sagt varför han inte vill tapetsera med deras tapeter? :/ 
  • 1000

Såg ni prata om drömmar i tråden. Jag har drömt mardrömmar 2 ggr denna v och att jag fick en son 2 ggr. Så nu tror jag i killen att grodden i magen e en pojkgrodd...

• che71
    mytol skrev 2012-10-20 08:15:14 följande:

Enligt mig själv så är jag i vecka 7,6+3 men enligt bm som går på sista mens så är jag i v8,7+0 men det vet jag är en ren omöjlighet så jag litar på 6+3. Ska på vul på torsdag å kommer då vara i 7+1, längtar å hoppas att tiden springer iväg.
    Åh va kul att du har VUL på torsdag !!!
    Håller tummarna!!
  • che71
    Valborgs skrev 2012-10-20 08:16:36 följande:
    Che71 - välkommen hit :)
    Jag håller tummarna för att det går vägen för er denna gång. Har ni någon tid för VUL bokat nu?
    Tack!Glad
    VUL blir hos läkaren vi träffade vid missfallsutredningen (hon som gett mig receptet på sprutorna)
    månd 12 /11 (då jag borde vara i v 8+4 enligt ÄL)
  • che71
    Sandraa L skrev 2012-10-20 08:19:00 följande:
    Välkommen och grattis! :) 

Tråkigt att höra om alla MA, men det här kommer gå bra ska du se. Håller både tummar och tår för er och som brukar att säga, Plötsligt händer det Skrattande

Tack!!!Glad
  • Madelen21

sandraa l: näääää ja har inte frågat men d är min sambo som säger så...

han handlar allt material på flugger färg å får 20%, man får det när man har villa kortet å det har vi också...

så vi får väl se då.. ja älskar vitt.. tycker det är fint... blev en promenad för mig å barnen till ica å nu när ja kom hem är jag så trött så jag skulle kunna somna :/ orkar inte va ute som ja hade tänkt...

ska slappa en stund nu. 

• LitenOchSkeptisk

che71: Håller alla tummar och tår för dig, förstår att du oroar dig! Men den här gången är jag säker på att det är er tur, med en underbar liten junibebis Hjärta

Här är för övrigt en till som vaknar runt 4 varje morgon. Under veckorna är det praktiskt, för då kommer jag iväg tidigare till jobbet, då kan jag flexa och gå hem tidigare när jag börjar bli trött på eftermiddagen Flört Men under helgerna är det lite jobbigt.. Vaknade 3.42 idag, vansinnigt kissnödig som alltid, men lyckades faktiskt somna om efter toabesöket. Vilken lycka!

Idag gick jag in i vecka 9! Tiden bara trillar iväg..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~