• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    che71 skrev 2012-10-20 19:13:12 följande:
    Jag blöder.Gråter
    Nej, nej, nej! Är det mycket?
    Äntligen! BF ~14 juni
  • che71

Som en 5 krona eller två nyss helt oväntat i trosan när jag skulle på toa, har inte känt något.

• Sömntutan
    che71 skrev 2012-10-20 19:19:11 följande:
    Som en 5 krona eller två nyss helt oväntat i trosan när jag skulle på toa, har inte känt något.
    Lugn, det behöver inte betyda missfall. Vissa blöder lite grand i början utan att det är någon fara. Blir det inte mer än så tror jag inte att det är någon fara. Men om du är orolig så ring till sjukvårdsupplysningen.
    Jag blödde lite i början på min första grav, och jag fick en fin liten pojke 8 månader senare.
    Håller tummar och tår att det inte blir nå mer!Hjärta
    Äntligen! BF ~14 juni
  • che71
    Sömntutan skrev 2012-10-20 19:26:43 följande:
    Lugn, det behöver inte betyda missfall. Vissa blöder lite grand i början utan att det är någon fara. Blir det inte mer än så tror jag inte att det är någon fara. Men om du är orolig så ring till sjukvårdsupplysningen.
    Jag blödde lite i början på min första grav, och jag fick en fin liten pojke 8 månader senare.
    Håller tummar och tår att det inte blir nå mer!Hjärta
    Hoppas du har rätt!! Det får bara inte vara ett 4:e missfall...Obestämd
  • Sömntutan
    che71 skrev 2012-10-20 19:27:29 följande:
    Hoppas du har rätt!! Det får bara inte vara ett 4:e missfall...Obestämd
    nej det hoppas jag verkligen inte...
    Äntligen! BF ~14 juni
  • AlexandraViberg

Idag började jag tok lipa under middagen! Härliga jag! <3

Nåväl, har gått ner över 2 kg nu och försöker verkligen äta så gott det går. Så fick jag världens sämsta samvete bara sådär och började lipa över att jag inte kan ge min bebis näring.. Sen grät jag för varje tugga jag TVINGA ner och egentligen ville kräkas upp.. känner mig hemskt :(

Åh, jag börjar tappa kontrollen, detta blev inte som jag tänkt mig. Jag kan inte ens dricka cola zero längre, som är min absoluta favorit.. nu kan jag bara dricka vatten och äta morötter utan att vilja kräkas :(

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Träz

che71 - neeej...! Hoppas att det inte blir nå mer än så.. Som sömntutan skrev, man kam blöda i början av en graviditet..! Jag skickar en stor varm kram!

• mhpo

Hej på er :) Jag hoppar in här hos er!

26 år, gravid, BF 13 juni är student i Stockholm. 

• mytol
    che71 skrev 2012-10-20 19:13:12 följande:
    Jag blöder.

Jag håller verkligen alla mina tummar å tår för dig!!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~