• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L
    Hjärtat3 skrev 2012-10-21 20:26:19 följande:

Är i v 5 (4+5). Kan tyckas tidigt att berätta men två av dem (jublarna) har tjatat lääääänge om ett syskon och vi har försökt länge så jag/vi kunde inte hålla oss. Glad
    vad kul, själv är jag i 4+2 :)
  • Sandraa L

räknade fel med v.6, vet inte vad jag fick det ifrån hahah ;) önsketänkande kanske :)

• AlexandraViberg

Mytol: dottern kommer imorgon! Saknar som fan men vet att jag kommer känna mig värdelös här i soffan men min tjej är så stor så hon brukar vara extra snäll och ta hand om en när man är sjuk.. Men hon lär ju undra varför jag är sjuk hela tiden nu :/

• Hjärtat3
    Sandraa L skrev 2012-10-21 20:42:13 följande:
    räknade fel med v.6, vet inte vad jag fick det ifrån hahah ;) önsketänkande kanske :)
    Veckorna går såå långsamt! Har räknat ut att jag är runt v 14 till jul så jag hoppas det börjat synas lite då. :)
  • sanmal

Jag känner mig inte gravid för fem öre, okej, ömma bröst men inte så himla farligt.
    Men det kanske inte är ett dåligt tecken ändå, gravidsymtomen kanske kommer senare? Jag är nog i 4+2 idag :)

• mytol
    AlexandraViberg skrev 2012-10-21 20:43:38 följande:
    Mytol: dottern kommer imorgon! Saknar som fan men vet att jag kommer känna mig värdelös här i soffan men min tjej är så stor så hon brukar vara extra snäll och ta hand om en när man är sjuk.. Men hon lär ju undra varför jag är sjuk hela tiden nu :/

Min son har fått så mkt beröm idag som varit så duktig å lekt en massa själv medans jag legat i soffan. Mamma är lite sjuk idag fick jag säga.
  • Sandraa L
    Hjärtat3 skrev 2012-10-21 20:49:21 följande:
    Veckorna går såå långsamt! Har räknat ut att jag är runt v 14 till jul så jag hoppas det börjat synas lite då. :)
    Ja det vore supermysigt om det gjorde det! :) 
  • Hjärtat3
    Sandraa L skrev 2012-10-21 20:52:25 följande:
    Ja det vore supermysigt om det gjorde det! :) 
    Jag är väldigt tacksam att jag dels slipper vara höggravid på vintern o försöka knö in stormagen i en vinterjack och jag slipper va höggravid på hög/sensommaren när det brukar vara som varmast. (Min son är född i sept) Pust!!
    Denna tiden är perfekt att va gravid på tycker jag! Solig 
  • Sömntutan
    mytol skrev 2012-10-21 19:47:40 följande:

Näe, men ja tror nog att det blir en pojke till. Men vi kommer inte ta reda på könet. Idag har varit en helvetisk dag å ja börjar befara att denna graviditet blir dom den förra. Har kräkts 15+ ggr å sist var det bara galla, alldeles grönt. Slutade räkna efter den 15:e spyan. Jag försöker äta å dricka trots att ja vet att de kommer upp för då hinner iaf bebisen ta det den behöver. Har mest sovit å varit världens tråkigaste mamma idag.
    Jag var också helt 100 på att det var en pojke till vid andra graviditeten och visst tittade det ut en kille.
    Jag skulle bli väldigt förvånad om det skulle visa sig vara en tjej denna gången, då jag sagt att hur många ggr jag än försöker så blir det pojkar. Dock måste jag erkänna att det skulle vara roligt med en tjej denna gången, men samtidigt så känns det lite skrämmande då man inte riktigt vet hur de funkar .
    Jag tror att jag är en typisk pojkmamma, men som sagt visst skulle det vara roligt att få en liten tjej också.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • AlexandraViberg

Mytol: ja de blir extra duktiga! Fina barnen :)

Jag tror vi får en tjej men hoppas lite på pojke så man får en av varje avklarat ;)
    Men det känns lite skrämmande, vet ju också bara hur flickor funkar! Såååå spännande detta! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~