• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sömntutan
    Hjärtat3 skrev 2012-10-21 20:59:49 följande:
    Jag är väldigt tacksam att jag dels slipper vara höggravid på vintern o försöka knö in stormagen i en vinterjack och jag slipper va höggravid på hög/sensommaren när det brukar vara som varmast. (Min son är född i sept) Pust!!
    Denna tiden är perfekt att va gravid på tycker jag! Solig 
    Haha, mina två söner är födda i april och när jag väntade tvåan så måste de på dagis trott att jag var helt galen. Jag hade inget körkort så jag gick med sonen till dagis varje dag oavsett väder. Den vintern var det ganska kallt och alla gick i stora vinterjackor och täckbyxor. Själv kom jag i uppknäppt jacka, strumpbyxor och klänning och svettades som en gris. Jackan jag hade gick inte att stänga pga min gigantiska mage och efter promenaden, som innefattade en hel del uppförsbackar med barnvagn, var jag helt färdig.
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Hjärtat3
    Sömntutan skrev 2012-10-21 21:07:11 följande:
    Haha, mina två söner är födda i april och när jag väntade tvåan så måste de på dagis trott att jag var helt galen. Jag hade inget körkort så jag gick med sonen till dagis varje dag oavsett väder. Den vintern var det ganska kallt och alla gick i stora vinterjackor och täckbyxor. Själv kom jag i uppknäppt jacka, strumpbyxor och klänning och svettades som en gris. Jackan jag hade gick inte att stänga pga min gigantiska mage och efter promenaden, som innefattade en hel del uppförsbackar med barnvagn, var jag helt färdig.
    Haha, men då höll du dig i form iaf? Flört
  • Önskan

Lider med er som mår så illa!!! Ni som har varit med förr ( ok jag vet att det är väldigt olika) men när kan det kanske börja synas? Är hyfsat tränad.. Vill vänta så länge jag kan att berätta på jobbet, är nu i 7+4. Har kontorsjobb så det är ingen fara med lyft- tror ni till jul??

• Blåbärssaft
    Sandraa L skrev 2012-10-21 19:01:32 följande:
    Ja det är underbart att kunna dela det med de absolut närmaste som glädjs med än :) Men det kommer väl för er snart med antar jag (A)
    Absolut Skrattande Men vi fegar lite och väntar nog till v 10 eller 11 innan vi berättar för vänner/familj! Längtar galet!! Läste i någon tråd om hur en skulle berätta för sin familj genom att köpa en "storebror" tröja till sin son. Vi funderar på att låna idén och låta svärmor lista ut det när hon ser sonen i en sådan tröjaSkrattande 
  • Cupcake1985

Förra gången jag var gravid och hade bf 17 juli istället för 19 juni som nu. Då började det synas vid jul så efter jullovet fick jag gå till chefen och berätta. Nu tycker jag att det känns mycket mer. Tjejmagen har blivit hård. Tror det kommer synas långt innan den här gången.

• wassan

Ifall man gör vul tidigt och får me bild så kan man ta me de till konditori och få de som tårta ;) och bjuda familjen

• LitenOchSkeptisk
    Oreos skrev 2012-10-21 12:25:02 följande:
    En nyfiken fråga, hur gamla är ni? :)
    Jag är 29, sambon 23, första barnet för båda! Väldigt oplanerat eftersom läkare sagt att jag inte ska kunna få barn. Är väldigt glad att de hade fel.. Nu är vi bara nojjiga över att det ska bli mf, men det känns som att alla oroar sig för det i början!
  • Blåbärssaft

Hjärtat3- Vad härligt att få berätta för dina små och vad kul att de blev så glada. Jag undrar just hur vår son kommer reagera när vi berättar för honom Skrattande

• Sömntutan
    Hjärtat3 skrev 2012-10-21 21:11:38 följande:
    Haha, men då höll du dig i form iaf? Flört
    Absolut! Gick inte alls upp lika mycket som jag gjorde med första
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Sömntutan

Har så sjukt ont i magen nu i kväll. Tror dock att det är tarmarna som spökar. Min mage är verkligen inte som den ska. Borde nog försöka äta lite mer fibrer än vad jag gör.

Äntligen! BF ~14 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~