• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft
    Wassan- Underbart ju Glad Lova att berätta hur det gick i tråden om ni gör det! 
  • Sömntutan
    wassan skrev 2012-10-21 21:30:56 följande:
    Ifall man gör vul tidigt och får me bild så kan man ta me de till konditori och få de som tårta ;) och bjuda familjen
    Vilken kul grej! Synd att jag inte hade kvar konditoriet jag ägde i 3 år, då kunde jag ha gjort en själv
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Annafredrika

Kön på barnet ja... Jag har ju lyckats få varannan :D Flicka -94, pojke -96, flicka -98, pojke -04 och flicka -09... Det hade varit häftigt att avsluta med en pojke på så sätt men å andra sidan har varenda kotte som fått barn eller sa få i det närmaste fått eller skall få pojkar så... Kommer inte att jobba imorgon, jag mår så dåligt, illamåendet och svimningskänslor...pust, bara att vänta ut.

• wassan
    Blåbärssaft skrev 2012-10-21 21:42:05 följande:
    Wassan- Underbart ju  Lova att berätta hur det gick i tråden om ni gör det! 

Ja jag vill gärna göra på det sättet hoppas gubben är med på det ;))
    Sömntutan skrev 2012-10-21 21:49:36 följande:
    Vilken kul grej! Synd att jag inte hade kvar konditoriet jag ägde i 3 år, då kunde jag ha gjort en själv
    Äntligen! BF ~14 juni

Visst! Då kunde du baka en åt mig också ;))
  • Oreos

Ganska blandade åldrar.

Själv är både jag och sambon 28 år. Jag har en son född 09, så det blir mtt andra och hans första barn.

• Sonaten

Det verkar vara väldigt olika hur länge man väntar med att berätta för olika i sin närhet. Är vi de enda som haft med oss vår 3-åring vid alla graviditetstest? Jag har inget alls problem med att låta henne veta att vi vill ha en bäbis. Däremot vill jag vänta länge med att berätta för släkt och arbetskamrater.

• AlexandraViberg

Sonaten: dottern vet också att vi vill ha en bebis men att ha med henne på tester och låta henne se vår besvikelse månad efter månad skulle inte funkat för oss. Räcker med 15 negativa månader för oss, för henne vore det väldigt svårt att förstå.
    Alla är olika, vi tänker inte berätta förrän RUL, kanske nån vecka tidigare om vi inte hinner göra RUL innan jul.
    Längtan blir lite kortare för henne då men hon hinner ändå vara närvarande och medveten om vad som händer. 6 år gammal.

Det som funkar för ena funkar inte för den andra :)

• 1000

4+6 idag. Så imorn blir det ny vecka. Spännande. Vi har bestämt att ta berättandet några veckor tidigare än först planerat. Så efter vår inskrivning den 23e nov ska vi berätta för respektive family and friends, kommer bli spännande.

• Träz

Sanmal- Jag ringde förra veckan v5, o fick en tid för inskrivning den 22/11..!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~