• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sandraa L
    DeeDee09 skrev 2012-10-22 09:21:53 följande:
    Tack! och grattis själv :) Jag hade/ har bim allt ifrån i fredags tills idag men jag räknar enligt standard cykeln sålänge. Såg att vi har döttrar i samma ålder med, min blir 3 i november :)
    Tack, ja det stämmer! :) Ska bli spännande att se vad den blivande stora systern säger, hon som önskat sig en BÄÄÄBIS i julklapp ;) :D 

• DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 09:53:59 följande:
    Tack, ja det stämmer! :) Ska bli spännande att se vad den blivande stora systern säger, hon som önskat sig en BÄÄÄBIS i julklapp ;) :D 

Åh vilken överraskning! Innan jag fick Mf pratade vi massor om bebisar men jag berättade inte mer än så eftersom hon gärna pratar vidare till mormor o.s.v ;) Tror min dotter blir en stolt storasyster med :)
    Fast hon fick en bebis i form av en katt för några dagar sen bara!
  • Sandraa L
    DeeDee09 skrev 2012-10-22 10:02:11 följande:
    Åh vilken överraskning! Innan jag fick Mf pratade vi massor om bebisar men jag berättade inte mer än så eftersom hon gärna pratar vidare till mormor o.s.v ;) Tror min dotter blir en stolt storasyster med :)
    Fast hon fick en bebis i form av en katt för några dagar sen bara!
    Okej, ja de små har ju oftast svårt att vara tysta med hemlisar ;) Ja det tror jag säkert :) Vilken lyx, själv vill jag ha en  hund men får nöja mig med bebis säger sambon ;D 
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 10:11:27 följande:
    Okej, ja de små har ju oftast svårt att vara tysta med hemlisar ;) Ja det tror jag säkert :) Vilken lyx, själv vill jag ha en  hund men får nöja mig med bebis säger sambon ;D 
    Precis;) Ja riktigt söt är hon, hade också velat ha hund men katt passade oss bäst nu. Ja men en bebis duger väl bra? ;)
  • Träz

Inatt har jag sovit riktigt dåligt..! Blää!! Nån mer som sover dåligt? Klev upp med huvudvärk oxå! Börjar jobba kl 12..!!!! HEJ UNDERBARA MÅNDAG! :-/

• Sandraa L
    DeeDee09 skrev 2012-10-22 10:16:37 följande:
    Precis;) Ja riktigt söt är hon, hade också velat ha hund men katt passade oss bäst nu. Ja men en bebis duger väl bra? ;)
    Ååhh, nöjer mig med att mysa med svärföräldrarnas katt ibland. Ja bebis duger verkligen ;D Vart bor ni någonstans :) 
  • Madelen21

träz

jag har haft huvudvärk dom senaste dagarna varenda morron när ja vaknat plus illamående.. jippii!!! :/ 

• Träz

Madelen21- Usch, det är inte kul..! Än så länge håller sig illamåendet borta iaf..!

• Sandraa L
    Cupcake1985 skrev 2012-10-22 10:34:23 följande:
    Ringde bm idag och inskrivning redan nästa vecka med samma bm jag hade förra graviditeten
    ååhh vad skönt :) grattis vad kul.

Själv har jag försökt ringa 6 gånger men de har väl glömt bort att de öppnade sin telefontid för 15 minuter sedan. Blir bortkopplad direkt efteråt de sagt öppettider osv. IRRITERAD!!!  
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~