• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

Sandraa L:

Förstår din oro men kn du inte ta ett test?
    Om nått är fel så brukar det kunna bli svagare.

• Lillpluttan

Fattar inte att min mage redan är svullen (v.7), inga an mina vanliga jeans passar!! Hallå? He he

Brösten ska vi inte tala om.. Aj aj! Svullna och ömma...

• Sandraa L

Mysmamman, jag gjorde ett till test i fredags som var jätte positivt på en gång, starkt plus så det har blivit starkare. Däremot så känner jag ingenting. Kanske för att jag hade bim igår och plusade 5 dagar innan? vet inte. Däremot hade jag ömma bröst förut, kommer och går och sedan drar och ilar det mot underlivet. Magen är mjuk, antagligen för att jag lagt på mig lite sambo kilon under sommaren men annars så mår jag som vanligt bortsett från TRÖTTHET på kvällarna...

• DeeDee09

Hej! :) Plusade igår så jag hoppas gärna in här. Är i v.4+3 med bf 27 juni om det stämmer, blev gravid direkt efter mitt mf jag hade 21 september så jag är inte helt säker på dagarna.

• mytol
    Sandraa L skrev 2012-10-22 08:36:57 följande:
    Mysmamman, jag gjorde ett till test i fredags som var jätte positivt på en gång, starkt plus så det har blivit starkare. Däremot så känner jag ingenting. Kanske för att jag hade bim igår och plusade 5 dagar innan? vet inte. Däremot hade jag ömma bröst förut, kommer och går och sedan drar och ilar det mot underlivet. Magen är mjuk, antagligen för att jag lagt på mig lite sambo kilon under sommaren men annars så mår jag som vanligt bortsett från TRÖTTHET på kvällarna...

Det kommer nog. Jag kände inte heller mkt första veckan. Sen helt plötsligt började magen svullna.
  • Annafredrika

Vi kommer vänta med att berätta för släkt och syskon tills svaret på fvp:t kommit. Då kommer vi att till de flesta ge ett fb-datum en mad längre fram i tiden än det verkliga, detta för att slippa tjat i slutet. På mitt jobb vet alla, så är det på min arbetsplats jag arbetar ju på en röntgenklinik och man måste skydda graviditeten. Oftast vet arbetskamratera innan andra i ens närvaro. Går in i v. 9 idag, tiden går fort! Ena ifrån jobbet idag, som jag trodde...inte en chans att det kulle gå.

• Pellefanten

Några stycken på mitt jobb vet. Mest för att jag jobbar i kök och just nu går inte det( spyr av matos) så har fått andra uppgifter :)

• Sandraa L
    DeeDee09 skrev 2012-10-22 08:51:19 följande:
    Hej! :) Plusade igår så jag hoppas gärna in här. Är i v.4+3 med bf 27 juni om det stämmer, blev gravid direkt efter mitt mf jag hade 21 september så jag är inte helt säker på dagarna.
    Grattis vad kul :D , är också i samma vecka men bf 28 enligt alla andra vad jag förstått? ;) men antingen 27 eller 28 :)

• DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 09:18:50 följande:
    Grattis vad kul :D , är också i samma vecka men bf 28 enligt alla andra vad jag förstått? ;) men antingen 27 eller 28 :)

Tack! och grattis själv :) Jag hade/ har bim allt ifrån i fredags tills idag men jag räknar enligt standard cykeln sålänge. Såg att vi har döttrar i samma ålder med, min blir 3 i november :)
  • LindaMJ

Ringde till BM idag och de har sånt där system att dem ringer upp, och fybubblan va grym hon som jag pratade med var, har inte bra erfarenhet av telefonlisterna annars men hon var så glad och positiv redan kl 8 på morgonen :) tycker alla borde va som hon :D

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~