Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

natan:

jodå jag har kommit på lite.. korvstroganoff har du inte ätit d sen barn?
    haha... d äter vi iaf rätt ofta dvs kanske inte varje vecka men ja :)

ush va trött jag är... lät minstingen skippa middags sovning idag så jag hoppas vi kan gå å sova kl 19 efter bolibompa.

är inget å se på tv heller så. 

• Madelen21

blåbärssaft: det är nog helt normalt alla är olika... jag är trött än å mår illa.. har fått så mkt kväljningar å spytt idag så fy bubblan

• Madelen21

Natan

jag ska göra heta räkor å ris.
    barnen får äta fiskpinnar å mos :)

gillar man räkor så här är receptet

hela tomater på burk
    vitlök
    paprika
    curry
    grädde gärna vispgrädde

gör såhär:
    lägg tomaterna i en kastrull ha i grädde curry paprika och vitlök å låt koka upp.
    ha sist i räkorna.. räkorna ska inte koka utan bara bli mjuka

servera med ris.

super gott om man tycker om räkor :) 

• Madelen21

sagolina: å hur gott lät inte det där då??

nu blev jag sugen :)
    ska nog göra d i helgen :)

valborgs: ush för migrän.. ja brukar också ha det men tur nog har jag sluppit d än så länge i graviditeten..
    ni som pratar om päronsplitt... åååå nu blir jag å sugen juh :/

får nog allt köpa hem isglass snart :) 

• Madelen21

gomorron... sovit  hela natten å vakna super pink nödig..
    upp å kissa å ta en glass direkt :)

va nära  å ta en postafen igår.. sambon tyckte inte ja skulle för att ja blir så sjukt trött å han tycker det är jobbigt.. så tur att han köpte glass åt mig. ska lägga mig igen bara ja ätit upp glassen.

föresten...  nån som har nåt tips på var man kan hitta en fin mamma klänning/tunika till jul på nätet å gärna till bra pris? kommer vara runt v 16 då tror jag lr 15 

• Madelen21

här är en som är måttligt irriterad....

sambon gick hem till grannen en stund... kl var väl runt halv 6...

nu är kl snart sju å han är inte hemma... han tog mä sig 2 öl dit å ja vet att han blir bjuden där...

å inte bryr han sig när jag vill att han ska komma hem å älsta dottern är pappig å jättejobbig just nu :/
    så just nu är jag så irriterad! :/ 

• Madelen21

Oh vilken morgon :/

börja mä vakna kl 06 å va sugen på nåt å äta... tog en glass... för d va väl d ja va sugen på...

satt uppe en stund å la mig sen å vakna så illamående.. in på toa å spy som en räv... fast ja har inget å spy men ja... skitsamma.... nu är jag sugen på toast...

så här blir d lyx frukost... toast me skinka tomat å ost i våffeljärnet :) man tar va man har när man inte har en smörgåsgrill :)

sen efter lunch ska vi hem till sambons pappa... fan att man ska må som ett lass skit!!

måste försöka piffa till mig lite iaf. 

• Madelen21

sandraal

jaa håller me dig... illamående from hell :( fast nu har jag iaf fått i mig lite frukost så för stunden känns d ok...

v 10 på tisdag så hoppas dessa v till 12 går fort så vi slipper kräka mer.... fast vem vet.... vinterkräksjukan lär nog snart börja härja :/ å jag får JÄMT skiten å blir så jävla sjuk.... Fått den i bägge mina graviditeter :/

pest... nu ska vi inte fokusera på de dåliga fast d är svårt när man mår som man gör...

vi får ju ut nåt bra av allt ont :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~