Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

sandraa l: kan bara säga att postafen är rena sömnmedlet...

jag köpte såna å d hjälper mot illamåendet men man blir sjukt trött av dom.. jag sov i från 12.30 på dagen till 16 å var vaken en timme la mig å sov tre timmar igen å sen sov jag för natten plus halva dagen efter typ...

fråga bm annars om lergigan. 

• Madelen21

1000

ja helt sjukt hur trött man blir av postafen.... jag känner också så att jag helst inte vill ta postafen för att man blir helt däng av dom....

har iaf mått illa hela dagen spytt i morse å känner en klump i halsen hela tiden...

nån mer än jag som känner att det är pirrigt i benen??
    mina ben är hemska jätte darriga. 

• Madelen21

gomorron allihopa

hoppas alla mår bra.. .d gör inte jag :(
    spytt i morse igen å troligen restless legs... är så himla obekvämt...
    ska snart gå till dagis mä dottern 2 km... sen ska jag hem å försöka göra någon nytta och samtidigt vila mig.. v 10 i morgon...

hoppas detta släpper v 12. 

• Madelen21

sitter å funderar på om jag har restless legs :/
    är så obehagligt å känns som krypningar i benen :/ värker som fan i vänster knä... kul å ska ja hämta dottern om 1 tim på dagis :/ åå ja har noll ork att göra nåt hemma :/

lär försöka dammsuga mm så d ser någolunda ut.. 

• Madelen21

gomorron tjejjer

jag mår inte heller så bra idag.. lr inte just nu.. men har inte hunnit äta frukost än så jag lär nog göra det så hoppas jag slippa spy.

barna vill på öppna fsk idag så lär väl gå dit en stund... dock 5 minus ute... burr ja drar mig för  å gå ut..
    men skönt å träffa annat folk  

• Madelen21

blåbärssaft: här har du en barnvagnsälskare:)

jag hade en teutonia spirit s 3 till min dotter född 07 å hade den även till min son ett tag... men den va ett helvete i snö.... jag ville från början inte ha en trehjuling vagn pga ostabil mm..

nog om det.. jag har nu en brio happy å jag är nöjd med den fast min är ifrån 08 09 nåt sånt.
    den är stabil å bra tycker jag. 

• Madelen21

sanmal: ush va jobbigt.. jag går in i v 11 i morgon å har faktiskt inte spytt nån gång förra v... fast sen kom d igår å i morse :/ gruvar mig för kommande kräksjuka... vet att vi kommr åka på skiten... å jag blir jämt så jävla dålig....

har fått kräksjuka i bägge mina graviditeter å då innan v 12 :/

usha mig...

• Madelen21

baby lei:

ja jag kom inte ihåg riktigt hur d var mä kräksjukan å gravid.. men ja tror jag låg i 1½ dygn å gick mellan sängen å toan... fast man är ju helt slut efteråt.. så d tar tid å återhämta sig... 

• Madelen21

v 11 här idag, mår fortfarande illa fast långt i från hur jag har mått... har fått mer ork å göra saker mä barna nu.. så dagens projekt är: baka saffransbullar :)

• Madelen21

alexandraviberg: ush de låter ju jättejobbigt!!!!
    Hoppas de vänder snart och att du snart mår bättre. kram till dig 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~