Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Mamma till W, hur mycket tidigare? Jag jobbade sen gick de i kk och jag sökte jobb i iallafall minst 6 månader innan jag började plugga. Lär inte få fp på det jobbet..

Maken har haft olika jobb i två år men aldrig några större uppehåll än någon vecka och gick från ett rakt till plugg. Hans fp borde väl bli på hans jobb då? Hatar detta alltså :P

• AlexandraViberg
    kolbodatjej skrev 2012-10-09 12:21:03 följande:
    Jaha lite rosa flytning idag från att jag inte hade något igår... Hoppas det håller dig som flytning och försvinner sen...
    Håller tummarna!

Alltså FYFAN vad ont jag fick nyss. Nyste. Blev lite

"Attjooo SAAAAAAATAN!" Alltså det gjorde så jävla ont i ligamentet att jag fan ville dö en stund. Kändes verkligen som ett kniv hugg! :P
    + efter 16 månader och ett X! Dotter - 07
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-09 21:26:18 följande:
    Hmm man kanske ska ringa BM i morgon och få en tid för inskrivning. Känner dock ingen panik. Hur gjorde ni?
    Jag hade cellprov inbokat på samma avdelning så när jag skulle avboka det så bokade jag tid.
    Dock så bytte jag vårdcentral igår och bokade då ändå en ny tid.
    Gör väl inget att boka? Eller tror ni att ni jinxar graviditeten då?
  • AlexandraViberg
    Trollbarnet skrev 2012-10-09 22:02:15 följande:
    Jag tror att jag jinxar om jag bokar, som jag redan skrivit i tråden.
    Skjuter upp det varenda dag!
    Åh förstår! Jag är av tron att man inte kan påverka utan det som händer, händer. Säger jag som ringde i v.14 förra gången :P Men då var jag 16 och rädd skyller jag på (A)

Sömntutan: Tråkigt med svärisar med den inställningen. :(
  • AlexandraViberg

Och hörni tjejer, vad är det för reklam alla pratar om? Har hört folk skriva om den i flera månader men jag har aldrig hittat den? :S

• AlexandraViberg
    skjuter illa skrev 2012-10-09 22:21:59 följande:
    Pampersreklamen brukar jag finna längst ner på sidan när jag öppnar upp mina forumfavoriter. Den sätter igång när man drar pilen över den. :)
    Tack! Ska kika efter!
  • AlexandraViberg

Jahaaa, den som alltid går igång där nere och börjar med ett ultraljud! Jaja! :P

Jo den är fin, tyvärr är mina tårar slut för idag men annars hade de nog kommit! :P

Och mirakel är dom verkligen, är en riktig komplicerad process som genomgås ens för att spermien ska befrukta ägget och sedan ska det fästas och hormoner och sedan blir ägget en människa? Fattar fortfarande inte trots ett barn och äntligen ett till i magen hur det går till, att det går till. Helt fantastiskt!

• AlexandraViberg

Jag får vul pga att förra grav var Utomkvedshavandeskap som satt i äggledaren. Känner mig som en tickande bomb. Vem vet, fostret kanske sitter i min enda äggledare just nu och vill spräcka den när som helst.. NERVÖS! Men bara två dagar kvar nu till koll!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~