-
Haha ja, känner igen det! Men jag helgar dom nog ännu mer än maken just nu, han vågar ju inte riktigt säga något ifall jag blir sur för att han tycker om dessa mer ;PSömntutan skrev 2012-10-11 19:13:15 följande:Haha, min man tittade på mig med himmelsk blick här om dagen och frågade "Undra hur stora bröst du kommer få den här gången?"
-
Sömnis: brukar synas lite mer på små bröst men en storlek kan du nog räkna med ;) ;)
-
Det var jätte skönt med hälsosamtal tycker jag, träffa barnmorskan osv och veta att man kan ringa om det är något man undrar om och allt sådant! Sen det som de säger, det vet man ju i princip redan :Plillina skrev 2012-10-11 22:12:42 följande:Ringde MVC igår för att tala om att vi väntade smått. Hade tänkt avvakta lite med att ringa men jag har lite frågor om träning... Fick en tid för hälsosamtal redan imorgon :). Känns egentligen som jag kunde hoppat över hälsosamtalet men då ska jag passa på att ställa lite frågor och kanske eventuellt boka KUB test...
Men det känns spännande att komma igång :) -
Och vi hade ett utomkveds i januari och var på hälsosamtal veckan innan så var inte längesedan heller, fast vi bytter mottagning och bm, så då valde vi att göra det, vi hade inte gjort det om det var på gamla mottagningen. Men var skönt att träffa den nya nu! :)
Ja min som jag hade med dottern för 6 år sedan har också gått i pension och förra var lite konstig men denna känns helt rätt, det kände vi båda två :D
-
Tack mytol! Har sovit som skit men nu åker vi om knappt en timme! Uppdaterar jag inte på hela helgen så gick det nog inte bra!
-
Detta med brösten gör verkligen inget! Vi hade också hälsosamtal igår! :)
-
Tänkte bara säga att efter en lång väntan i ett liggandes på en säng i ett rum pga att jag började hyperventilera i väntrummet så såg vi en graviditet i rätt storlek på rätt plats! Aldrig någonsin varit så nervös och aldrig så lättad! Behöver jag säga att jag grät av lättnad och lycka?? :D
-
Ja sjuks känsla! Äntligen!!! Efter 16 månader är detta foster äntligen bra på orientering!
-
Tack! Nu ska jag försöka att inte oroa mig för missfall bara :P
-
Ja det är ju faktiskt det! :DSömntutan skrev 2012-10-12 15:45:36 följande:Åh vännen! Vad skönt att allt såg bra ur. <3
Själv tog jag ett digitalt test idag. Det är så skönt att få det i bokstäver också. Precis som jag misstänkte så kom 2-3 upp i displayen, vilket betyder att jag troligtvis hade ÄL en vecka senare än jag trodde. Är alltså i v.5 och inte v.6 som det skulle ha varit om jag gick efter mensen. Nytt BF blir ungefär den 14 juni
Var så jävla nervös innan så jag svimmade nästan.
Åh digitala! Det tog jag på äl+10 och fick 1-2! Sen tog jag det för drygt en vecka sedan i 4+5 och fick 2-3! Är alltid skönt, sen har jag inte tagit mer tester. :)
Spännande! 4 dagar efter mig då :)