~* Juni Bebisar 2013 *~
Absolut
Absolut
Retroaktiv: jag har mest ont på sidan av bröstet/ under armhålan.
Har haft bakteriell vaginos några år nu och det var vad som gjorde det svårt att bli med barn. Fick bukt på det och blev gravid. Men nu luktar det konstigt igen.. Dock inte som då utan mer som jäst? Bör man söka vård för detta också eller? Känns olustigt och flytningen är gulaktig..
Nä, det hade jag för några veckor sedan.. Annorlunda! Nåväl, ska ringa 1177 och sen gå till gyn på måndag..
Vet att jag fick tillbaka bv men det här luktar också annorlunda. Det löser sig nog :)
Någon annan vars hår lever rövar liv? Tittar man på mitt så tovas det till en enda stor tova... :(
10+4. Bf 10 juni
30 dagars cykel, lutealfas 15 dagar, äl på cykeldag 15. Har flyttats en dag hit och dit på mina tidiga vul men vet exakt när äl var och plussade 9 dagar senare så ägget måste fäst senast 7 dagar efter äl.
Idag hittade jag en bristning mitt på magen vid ks snittet.. Brast i mig då.. Hormoner!
Fick bara 6 streck förta grav. Tre per höft.. Kändes tidigt med ett redan.. Kände mig som en hormon kossa :P
Kluckis: vad smörjer du med?
Acantha: ja!! Känns helt sjukt? Spelar ingen roll hur mycket jag borstar.. Efter nån timme sitter det ihop igen. Som tuggummi. Ingen mening längre, sätter bara upp i en svans liksom.. :P
Natan, jag håller med acantha! Min ischias blir hundra gånger mer återkommande under grav. Mitt första riktiga "anfall" var under grav med dottern.
Jag får det även vid temperatur skiftningar. Typ när jag klär av mig och det blir kallt.
Är du hemma när det händer så rekommenderar jag en varm duschstråle mot ryggen. Funkar alltid för mig.
Min nerv klämmer alltid så det känns som att jag ska kräkas och kissa på mig. Men på pappa gör det bara vanligt ont, så det kan viss sig olika. (Ja minst en i varje generation på pappas sida har detta.. Skit gener man har!!) ;)
1000: jag var vältränad topp forward i ett dam innebandylag.. Nu blir jag anfådd av att gå i trappan.. :P
Gå till affären 30 min bort är omöjligt, får svimningskänsla..
Ja min bm sa också att det är bra men inget måste och att man lättare kommer igång i andra trimestern när man oftast mår bättre. Jag vägrar röra mig mer än absolut nödvändigt! :P
Inatt kl halv 3 vaknade vi av ett galet jävla ryckande i porten. Det skreks, slogs och rycktes i dörren.. Vi ringde polisen efter 15 min, 10 min senare stapplade den unga killen längst upp som alltid festar upp mumlandes för trappen med nyckeln i handen.. Han var alltså så full att han inte fattade att koden inte funkar efter kl 21 och att man måste ha nyckeln och listade inte ut att prova med den på 25 min utan försökte bryta sig in. Polisen hann tyvärr inte fram. Det är inte första gången han stör ordningen. Han har även haft flertalet fester och vid ett tillfälle kräktes det utanför vår dörr.. Undrar hur mycket det ska till innan man kan få en bostadsrätt ägare vräkt.. Bara barnfamiljer och äldre par i övrigt. Vi var verkligen livrädda här på första våningen..
Hela familjen var super rädda och min puls var alldeles för hög alldeles för länge :(