~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag har inte hört något.. Provade på 10+3 och +4.. Men har bakåtlutad livmoder så jag hoppas verkligen att det bara är därför. Men ja man blir lite orolig av att inte höra.
Jag har inte hört något.. Provade på 10+3 och +4.. Men har bakåtlutad livmoder så jag hoppas verkligen att det bara är därför. Men ja man blir lite orolig av att inte höra.
Jag har för mig att det är viktigast att vaccinera om man ska föda i vinter.
Jag har inga val, brukar inte tåla vacciner :P
Blir mer övertygad om att min nog är död när nästan alla verkar höra det där jävla hjärtat.. När ska man få sluta ha motgångar? Kan jag aldrig vara liksom som mainstream..
Bli gravid fort och höra hjärtjud i normal tid..
Ja nu är jag bitter på livet. :(
12 imorgon.. Vet att det är tidigt och att jag har bakåtlutad livmoder
Men jävla telefon.. Allt försvann..
Nä, 16 månader här, ett utomkveds och en äggledare kvar. Ingen grav i livmodern förutom denna på 16 mån. Känner liksom att mf/ma är mer möjligt än att få en bebis till slut..
Vet att det inte är någon säkerhet, barnet kan ju dö i v.22 också.. Men jag är så jävla rädd att förlora detta nu.. Så rädd att jag gråter när jag tänker på det. Jag orkar inte mer sorg faktiskt.
Jag känner såhär med. Det är långt kvar tills vi ska berätta för dottern. V.17 är jag i då på julafton och kommer kolla hjärtat innan. Vill inte komma på RUL i v.19 och se att barnet varit dött sen v.10 liksom.
För det händer ju faktiskt.. Jag tycker det är ganska skumt att man inte kollas lite innan. För det är ju trots allt farligt att gå runt med foster rester i kroppen också och det låter kanske hemskt men jag vill kunna börja om så fort som möjligt för den här kampen med mediciner och allt som varit tär faktiskt.
Man orkar inte kämpa efter barn hur länge som helst och jag är glad att så många av er kan känna er så lugna och tillfreds i era graviditeter.
Men när allt med detta barn skaffande varit en enda lång motgång med ett reproduktions organ som dödat alla spermier så kan jag inte bara sitta och slappna av och vara tillfreds hur mycket jag än vill.
Kommer nog måsta lämna gruppen snart och hålla mig till svårt att få barn grupperna där alla förstår på ett helt annat sätt att man konstant är ett jävla nerv vrak och så kommer vara tills jag har bebisen levandes i mina armar. Tack för mig och jag önskar et allt gott!
Vigillarmtb: Tack så mycket! Det kanske hjälper! Lovar att prova!
Jo har gjort det men i Sundsvall så räcker inte oro för att slösa resurser..
Tror inte de kommer åt hjärtljuden när de måste leta livmodern med vul maskinen.
Det är säkert inget fel men du vet hur mycket man vill det här..
Ja Västernorrland..
Suey: har också återkommande vaginos och bakterier i livmodertappen. Det som inte gjorde oss gravida.. Tänkte ringa in om att det luktar jäst nu men känner jag vården här rätt så passas det inte på att kollas något. Som jag skrivit förut så var de så seg att ta min förra oro på allvar att jag kunde strukit med själv. Min äggledare borde redan ha brustit vid det laget.
De är svåra här, oavsett vad man säger.
Med dottern var jag i en bil olycka. Vi körde 120 i omkörningsfält rakt på ett djur. Tog tvärstopp och jag var i v.25. Fick INTE komma in och kolla om hon levde eller inte.
Här får man klara sig själv känns det som :(
Och eftersom min livmoder är bakåt så kommer jag inte få mage förrän runt RUL. Fick i v.20 senast. Så jag kommer inte kunna SE att det växer heller..
Ja ni förstår nog! Det känns sjukt att man måste vara i närheten att dö för att få hjälp.