Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

hannathu: vi köpte syskonvagn en babyjogger city select. och vår son kommer fylla 3 i augusti och han åker mkt vagn. så för oss föll det sig ganska naturligt å ha syskonvagn, dels för att jag inte har körkort men också för att om jag vill gå långa promenader så tycker jag att det kan kännas fel att ha honom stående på bräda ( har haft så m min dotter å hon har somnat stående på bräda... d vill jag inte... å visst bärsele funkar nog, men barnet blir ju tyngre och tyngre och jag skulle inte orka bära på bäbis i bärselen för länge... men det är som jag resonerar.

hoppas du hittar nån bra lösning :) 

• Madelen21

regnskogen: japp jag har samma problem, det börjar bli svårt att sova och ännu värre att komma ur sängen...

• Madelen21

hållt på å röjt i dotterns rum ( grerjjer överallt) fy fick så ont  i magen mellan varven... ush måste vila vila... känner mig toa nödig men kan inte... tog en järntablett idag, fan ja skulle inte ha gjort det.. .för ush  ja tror det är de ja har fått ont av :(

ska till bm på fredag å jag hoppas att blodvärdet är bra så att jag slipper ta de här jävla järnet... ush för det är int roligt :( 

• Madelen21

missme83: hehe ja jag vet men :) hehe.. nån som vet vart man kan  köpa stödstrumpor som går hela vägen ända upp till låret??? bm sa att jag behövde såna å att ja skulle kolla med apoteket men där fanns inga...

nån som vet? 

• Madelen21

solrosen82: precis va ja tänkte skriva om halsbränna :) mina har oxå haft mkt hår båda två och jag hade en del halsbränna med dom två. denna gång ingenting än.. men d hinner komma :)

• Madelen21

kerstin cecilia: Ja sömnen blir inte bättre ju längree i graviditeten man kommer, fast det kan vara olika från person till person, men jag väntar mitt 3e barn så jag vet hur det är.. Än så länge sover jag rätt så okej, fast det börjar bli jobbigt, bäbisen börjar bli stor och klämmer på blåsan mm så man får gå upp å kissa mm.. sen så är jag sjukt tät i näsan som gör det jobbigt.

men ja det hör till att inte sova så bra. 

• Madelen21

min bm ringde mig nyss ska träffa mvc läkaren på onsdag 9.00 och hon ska tittta på mina åderbråck och se vad hon tycker men jag behöver en strumpa som går upp längs hela låret.

• Madelen21

cj2: jag ska få en stödstrumpa som går hela vägen upp till låret men bm vill att jag träffar läkaren som får titta och man kan nog behöva gå genom distriktssköterska sa hon. Ja dom får kolla så får vi se då.

• Madelen21

hej allihopa
    sitter här å är väldigt sugen att köpa en angelsound, någon som vet nåt om den som finns på teknikmagasinet??

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~